تعمیر تلویزیون سامسونگ سری es5960

آنچه در این نوشته خواهید خواند

تعمیر تلویزیون سامسونگ سری es5960

در بخش تعمیرات تلویزیون مدل هایی وجود دارند که ایرادهای اپیدمی دارند به این معنی که همه دستگاههایی که در یک مدل و با یک ساختار ساخته شده اند در یک بخش مشخص معیوب می شوند که تعمیر آنها نیازمند شرایط ویژه ای مثل استفاده از قطعات اصلاح شده و یا تغییرات سخت افزاری در مدارات تلویزیون است تا ضمن انجام تعمیر تلویزیون از برگشت ایراد تا حد ممکن جلوگیری شود.در ادامه به پروسه تعمیر تلویزیون سامسونگ سری es5960 که یکی از این موارد است می پردازیم.

تعمیر تلویزیون سامسونگ سری es5960

 

در ایرادهای اپیدمی معمولا شرکت های تولیدکننده با توجه به بازخوردی که از بخش خدمات پس از فروش دریافت می کنند اقدام به اصلاح قطعه یا قطعات معیوب می کنند و برای دستگاههای معیوب هم شرایط ویژه ای را در بخش تعمیر تلویزیون هم از نظر تامین قطعه و هم از نظر هزینه انجام تعمیرات در نظر می گیرند. اما در برخی موارد هم شرکت های تولید کننده اقدام خاصی در این زمینه انجام نمی دهند که باعث می شود قطعات مورد نظر با توجه به تقاضای بالایی که برای آنها وجود دارد کمیاب شده و قیمت بالایی پیدا کنند و در عین حال این نگرانی وجود داشته باشد که حتی با انجام تعویض کامل قطعه باز هم احتمال برگشت ایراد در تلویزیون وجود داشته باشد.

تعمیر تلویزیون سامسونگ سری es5960

در عموم تلویزیون های سامسونگ سری ES که در سه سایز 32 ، 40 ، و 46 فروخته شده اند ایراد بخش بک لایت ایجاد می شود. لامپ های بک لایت در این سری از تلویزیون هاس سامسونگ از نوع edge بوده و یک طرفه است که معمولا تعدادی از لامپ های آن می سوزد و باعث می شود که به موازات همان مسیر در تصویر تلویزیون تاریکی ایجاد شود. با توجه به پشتیبانی ناقصی که سامسونگ در این بخش به عمل می آورد حتی نمایندگی های تعمیرات سامسونگ هم در این بخش مشکل دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط