تعمیر تلویزیون فیلیپس

آنچه در این نوشته خواهید خواند

تعمیر تلویزیون فیلیپس

دامنه و گستردگی محصولات فیلیپس بسیار وسیع است و از تولید لامپ های کم مصرف گرفته تا تولید ریش تراش و محصولات صوتی و تصویری تا لوازم آشپزخانه نام فیلیپس بعنوان یکی از تولیدکنندگان با کیفیت مطرح است. این گستردگی در کنار کیفیت بالا و ویژگی های منحصر به نوع این محصولات باعث شده تا فیلیپس در طی سالیان طولانی حضور اعتبار خود را حفظ کند. برند فیلیپس در دنیای الکترونیک همواره نماد نوآوری و استفاده از روشهای منحصر بفرد در تولید محصولات مختلف است و در بخش خدمات پس از فروش و مخصوصا تعمیر تلویزیون فیلیپس این ویژگی محسوس تر است.

در طراحی محصولات فیلیپس همواره سعی شده که چه در قطعات اصلی و چه در جزئیات تفاوتهای ساختاری با سایر برندها ایجاد شود و این دیدگاه باعث استفاده از قطعات متفاوت در محصولات این برند می شود که معنای عینی این عبارت را می توانید از استفاده فیلیپس از پیچهای متفاوت از سایر برندها، بعنوان اولین قطعه ای که در تعمیر یک دستگاه با آن برخورد می کنید دریابید.

 

تعمیر تلویزیون فیلیپس
محصولات فیلیپس که بخش زیادی از لوازم مصرفی را شامل می شود

قابلیت تعمیر پذیری قطعات در تلویزیونهای ال سی دی فیلیپس بسیار بالاتر از تلویزیونهای ال ای دی این برند اصالتا هلندی است که البته امروز اکثر محصولات آن ساخت چین است. بسیاری از تلویزیونهای ال سی دی فیلیپس با وجود گذشت یک دهه از عمر آنها هنوز نیاز به تعمیر و سرویس پیدا نکرده اند و در مقابل تلویزیونهای ال ای دی این برند که بدلیل واردات آنها از مرزهای غربی تعداد آنها به سرعت افزایش پیدا کرده بدلایل مختلفی مانند استفاده از قطعات خاص و عدم وجود نمایندگی فعال در بخش تامین قطعات، علی الخصوص در زیر گروه تعمیرات لوازم خانگی یعنی تعمیرات تلویزیون با مشکلات عدیده ای مواجه هستند.

فیلیپس در محصولات قدیمی تر خود در بخشهای خاصی از قطعات برندهای دیگر استفاده میکرد مثلا در تلویزیونهای پلاسمای فیلیپس بدلیل استفاده از پنلهای تولیدی سامسونگ بردهای Y MAIN و X MAIN هم به تناسب پنل تلویزیون ساخت سامسونگ بودند و همین مسئله بدلیل فراوانی نسبی محصولات سامسونگ کمک زیادی به تعمیر تلویزیون های دارای این ویژگی می کرد اما این کارکرد در محصولات جدید فیلیپس کمتر دیده می شود و همین مسئله به پیچیده تر شدن معدلات در تعمیر تلویزیون فیلیپس و سایر محصولات این شرکت دامن می زند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط