تعمیر تلویزیون شهرک غرب

تعمیر تلویزیون شهرک غرب

آنچه در این نوشته خواهید خواند

فعالیت مجموعه تخصصی رایان در غرب تهران باعث شده تا برای بخش‌های مختلف، خدمات ویژه در نظر گرفته شود. دسترسی آسان از چند بزرگراه امکان ارائه خدمات را در زمانی کمتر از 2 ساعت فراهم کرده است. اگر ساکن یکی از مناطق شهرک غرب هستید، می‌توانید از خدمات مختلف این مجموعه از جمله مشاوره با متخصصین تعمیر تلویزیون در شهرک غرب استفاده کنید.

تعمیر تلویزیون شهرک غرب

 

 مشاوره تعمیرات تلویزیون در شهرک غرب

اگر بگوییم مهمترین بخش در مجموعه اقداماتی که برای تعمیر یک تلویزیون معیوب انجام می‌شود، مشاوره اولیه است اغراق نکرده‌ایم.

 متخصصین رایان با دریافت اطلاعات مدل کد و توضیح ایراد ظاهر شده می‌تواند قطعات معیوب، امکان تعمیر تلویزیون در منزل و یا نیاز به حمل به کارگاه و حتی هزینه تعمیر تلویزیون را به طور تقریبی مشخص کند.

شما هم اگر با خرابی یکی از لوازم صوتی و یا تصویری منزل و یا محل کار خود مواجه شدید می‌توانید با ارائه مدل کد دقیق دستگاه به همراه نشانه‌های ظاهری ایجاد شده، اطلاعات تکمیلی راجع به مراحل و نحوه تعمیرات را دریافت کنید.

 

تعمیر تلویزیون شهرک غرب

هزینه تعمیر تلویزیون چقدر است؟

شاید بتوان گفت که میزان قیمت و هزینه تعمیر تلویزیون در کنار کیفیت قطعات مصرفی اصلی‌ترین سوالات مراجعین مجموعه تعمیرات تلویزیون است. معمولا در اولین مشاوره که به صورت تلفنی انجام می شود متخصصین تعمیرات سعی می کنند با شناسایی قطعات معیوب میزان تقریبی هزینه تعمیر تلویزیون را مشخص کنند. قیمت نهایی و هزینه دقیق مورد نیاز برای انجام تعمیرات بعد از بررسی دستگاه اعلام می‌شود. تا این مرحله در صورت انصراف از تعمیر مراجعه کننده هیچ هزینه‌ای پرداخت نخواهد کرد.

هزینه تعمیر تلویزیون نسبت به سایز و برند دستگاه و نوع خدمات متغیر است و از حدود 150 هزار تومان شروع می شود و تا حدود 700 هزار تومان متغیر است. متخصصین تعمیر تلویزیون شهرک غرب مجموعه رایان منصفانه‌ترین قیمت‌ها را در کنار بالاترین کیفیت به شما ارائه خواهند داد.

تعمیرات تلویزیون در شهرک غرب
تعمیرات تلویزیون در شهرک غرب

تعمیر تلویزیون شهر غرب چه مناطقی را پوشش می‌دهد؟

خدمات تعمیر تلویزیون شهرک غرب مجموعه رایان کلیه مناطق و نواحی این محله بزرگ را پوشش می‌دهد. این خدمات در کوتاهترین زمان ممکن در تمامی محله‌های شهرک از میدان صنعت ، ایران زمین ، خوردین ، ایران‌زمین، مهستان، گلستان ، هرمزان ، پیروزان ، فرحزادی ، سیف (بدخشان) ، سیمای ایران ، زرافشان،گل افشان،سپهر ، فلامک و بلوارهای خوردین ،دادمان (پونک باختری) ، پاک نژاد و ایوانک و سایر محله‌ها ارائه می شود.

گروه ویژه تعمیر تلویزیون شهرک غرب مجموعه رایان همچنین آمادگی ارائه خدمات در تمامی مناطق محدوده سعادت آباد تهران را دارند. اختصاص یک تیم ویژه جهت یک منطقه باعث ارائه خدمات بهتر در آن منطقه و همچنین صرفه جویی در زمان و هزینه تعمیرات خواهد شد.

تعمیرات تلویزیون شهرک غرب
تعمیرات تلویزیون شهرک غرب

تعمیر دی وی دی و سینمای خانگی در شهرک غرب

مجموعه خدماتی رایان در کنار خدمات تعمیر تلویزیون شهرک غرب اقدام با ارائه خدمات تعمیر سیستم های صوتی شامل تعمیر دی وی دی و سینمای خانگی در این محله کرده است. خدمات ویژه رایان در این بخش عبارتست از :

  • تعمیرات تخصصی انواع دی وی دی پلیر و سینمای خانگی توسط متخصصین مجرب
  • نصب بلوتوث و یو اس بی (فلش خور کردن) انواع ضبط خانگی
  •  
  • رفع ایراد نخواندن دیسک (NO DISC – DISC ERROR – CAN NOT PLAY)
  • رفع ایراد پروتکت در انواع سینمای خانگی
  • تعمیر سیستم های صوتی حرفه‌ای با بالاترین کیفیت

کلیه خدمات ویژه بخش تعمیر تلویزیون مانند مشاوره تعمیرات و تعیین هزینه تقریبی تعمیرات، اعزام کارشناس و همچنین حمل و نقل رایگان دستگاه در صورت نیاز به انتقال به کارگاه تعمیرات در بخش تعمیر سینمای خانگی و دی وی دی پلیر هم قابل اجراست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط