هماهنگ کردن کنترل مجیک با تلویزیون ال جی

هماهنگ کردن کنترل مجیک با تلویزیون ال جی

آنچه در این نوشته خواهید خواند

هماهنگ کردن کنترل مجیک با تلویزیون ال جی

 

منظور از کنترل مجیک ریموت کنترل های موسی شکل هستند که کارکردی مشابه موس کامپیوتر را در استفاده شبیه سازی می کنند. این ریموت کنترل ها که کارکرد متفاوتی با ریموت های معمولی دارند قابیت ثبت و هماهنگی و به طبع آن ریست شدن و جدا شدن از تلویزیون را دارند.

نحوه ثبت و هماهنگی دستگاه کنترل مجیک با تلویزیون

برای انجام ثبت و هماهنگی دستگاه کنترل مجیک با تلویزیون به صورت خودکار، تلویزیون را روشن کرده و سپس دکه (OK) Wheel رافشار دهید. عملیاث ثبت و هماهنگی ریموت کنترل مجیک با تلویزیون آغاز می شود و با اتمام عمل ثبت پیغام اتمام نصب بر روی صفحه نمایان می شود.

در صورت ناموفق بودن عمل ثبت، برای انجام مجدد عملیات باید تلویزیون را خاموش و پس از چند ثانیه روشن کنید و سپس عملیات فوق را مجددا انجام دهید.

ریست کردن و ثبت مجدد ریموت کنترل مجیک

اگر ریموت کنترل مجیک با یک دستگاه متصل است برای جدا سازی آن و ریست شدن ریموت کنترل باید مراحل زیر را انجام دهید:

برای ریست شدن دکمه های BACK و HOME را به مدت 5 ثانیه به طور همزمان فشار دهید. با این کار ریموت کنترل ریست شده و دیگر با تلویزیون کار نخواهد کرد. برای ثبت و هماهنگی مجدد دستگاه کنترل مجیک مدت 5 ثانیه دکمه BACK را در حالی که کنترل رو به تلویزیون است فشار دهید. با پایان یافتن عملیات ثبت پیغام اتمام نمایان خواهد شد.

 

 

هماهنگ کردن کنترل مجیک با تلویزیون ال جی

نکات زیر را در هنگام استفاده از ریموت کنترل مجیک رعایت کنید :

  1. فاصله عملکرد صحیح دستگاه کنترل تا 10 متر است. در صورت قرار گرفتن مانع و یا افزایش فاصله خطای ارتباط حاصل می شود.
  2. فرکانس کار دستگاه کنترل مجیک 2.4 گیگاهرتز است. در صورت نزیدیک بودن دستگاههای دیگری که در این فرکانس کار می کنند (مانند تلفن های بی سیم پاناسونیک) در کار دستگاه اختلال ایجاد می شود.
  3. توصیه می شود اکسس پوینت بیش از یک متر با دستگاه فاصله داشته باشد در صورتی که فاصله اکسس پوینت کمتر از 1 متر باشد بدلیل تداخ فرکانس دستگاه کنترل مجیک از عملکرد عادی برخوردار نخواهد بود.

 

 

 

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط