نصب فلش روی ضبط FLX سونی

نصب فلش روی ضبط FLX سونی

آنچه در این نوشته خواهید خواند

نصب فلش روی ضبط FLX سونی

در بخش تعمیرات سینمای خانگی راجع به تعمیر ضبط های خانگی سونی FL و FLX و ایرادهای متداولی که در این دو مدل ظاهر می شود را تشریح کرده و گفتیم ایرادهای مختلفی در بخش مکانیزم بخش سی دی بروز می کند که همگی به یک ایراد ظاهری ختم می شود و آن باز نشدن در بخش سی دی و نمایش عبارت please wait در صفحه نمایش دستگاه است. اشتباه کار کردن دکمه های روی دستگاه هم یکی از ایرادهای دیگری است که در این مدل دستگاهها ظاهر می شود.در ادامه به بررسی برخی نکات تعمیری و همچنین نصب فلش روی ضبط FLX سونی می پردازیم.

 

تعمیر ضبط fl سونی

مدل flx بعد از مدل fl و در تکامل آن طراحی و تولید شد و با وجود شباهت بسیار زیاد، در طراحی آن سعی شده برخی از ایرادهایی که در مدل fl وجود داشت از بین برود مثلا در بخش کاست با تغییراتی که داده شد شاهد آن هستیم که با وجود گذشت چندین سال از عمر دستگاههای flx هنوز بخش کاست عموم این دستگاهها سالم است و در پروسه تعمیر دستگاه فقط سرویس و غبار روبی می شود.

یکی از ایرادها و یا در واقع کمبودهایی که در مدلهای fl و flx قرار داده نشده و با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی امروز بیشتر به چشم می آید نبود ورودی و پورت USB روی این دستگاههاست که البته امروز به کمک دستگاههای جانبی قابل رفع است و می توان این امکان و قابلیت را به این دستگاهها اضافه کرد. نصب فلش روی ضبط FLX سونی و به طور عموم روی سایر دستگاههای صوتی فاقد این قابلیت به این صورت انجام می شود که برد مذکور در قالب یک باکس کوچک به دستگاه اضافه می شود که دارای صفحه نمایش و ریموت کنترل مجزاست و خروجی صدای آن به بخش ورودی صدای دستگاه داده می شود. کیفیت صدای تولید شده در این بخش قابل قبول است و در مدل هایی که دارای بلوتوث هستند امکان ارتباط با سایر دستگاهها مانند لپ تاپ و یا گوشه های موبایل هم وجود دارد که در نوع خود قابل توجه است.

نصب فلش روی ضبط FLX سونی باعث می شود یکی از شاهکارهای سونی در بخش صوتی بعلت نداشتن ورودی USB از دور استفاده خارج نشود و با کیفیت بسیار بالایی که این دستگاهها دارند مجددا بتوان آنها را بروزرسانی و قابل استفاده کرد.

2 پاسخ

  1. سلام دستگاه سونی FL7 دارم هزینه فلاش خور کردن چقدر میشود؟ نیاز به آوردن دستگاه هست یا در منزل میشود وصل کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط