اصلاحیه بک لایت تلویزیون سامسونگ با استفاده از منوی مخفی

اصلاحیه بک لایت تلویزیون سامسونگ

آنچه در این نوشته خواهید خواند

اصلاحیه بک لایت تلویزیون سامسونگ با استفاده از منوی مخفی یکی از راه های متداول در بین تعمیرکاران تلویزیون برای انجام اصلاحیه بخش بک لایت در تلویزیون های سامسونگی است که یا نحوه اصلاحیه مشخصی ندارند و یا تعمیرکار مربوطه می خواهد قطعات داخلی دستگاه تغییر نکند. در ادامه به ما همراه باشید :

 

یک جستجوی چند دقیقه ای در مطالب مختلف گوگل که با موضوع تعمیر تلویزیون و در زمینه تعمیر بک لایت تلویزیون های مختلف نوشته شده است ثابت می کند که یکی از ایرادهای متداول و اپیدمی در بین برندهای مختلف تلویزیون ایراد بک لایت است. عموم این اطلاعات راجع به مراحل تعمیرات تلویزیون و قطعاتی که باید تعویض شوند و موارد مشابه است و یکی از نکاتی که مغفول مانده جلوگیری از خرابی و پیشگیری فنی در دستگاه هایی است که هنوز دچار خرابی نشده اند.

در تمام مطالبی که در بخش وبلاگ سایت و در مورد تعمیر بک لایت تلویزیون در برندها و مدل های مختلف بیان شده بخشی را هم به انجام اصلاحیه بک لایت اختصاص داده ایم چرا که معتقدیم انجام اقدامات پیشگیری از خرابی مجدد دستگاه اهمیتش کمتر از تعمیر اصولی آن نیست. با این وجود اکثر اقداماتی که در بخش اصلاحیه بک لایت تلویزیون در برندهای مختلف انجام می شود شامل جابجایی و تغییر قطعات فنی و داخلی دستگاه است که طبیعتا از عهده مصرف کننده معمولی دستگاه خارج است، اما برخی از آنها را می توان ساده سازی کرد تا مصرف کنندگان بیشتری بتوانند از طریق راه های اصولی و کم خطر اقدامات اساسی در مورد پیشگیری از خرابی تلویزیون خود انجام دهند. همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم یکی از آنها انجام اصلاحیه بک لایت تلویزیون سامسونگ با استفاده از منوی مخفی تلویزیون سامسونگ است.

برای انجام اصلاحیه بک لایت تلویزیون سامسونگ با استفاده از منوی مخفی باید مراحل زیر را دنبال کنید :

  • ابتدا وارد منوی مخفی تلویزیون شوید ( برای اطلاع از نحوه ورود به منوی مخفی تلویزیون سامسونگ اینجا کلیک کنید)
  • از منوی اصلی وارد گزینه OPTION شوید و سپس گزینه HOTEL OPTION را انتخاب کنید.
  • این منو در حالت استفاده خانگی تلویزیون خاموش است و باید گزینه HOSPITALITY MODE در حالت ON قرار گیرد.
  • گزینه ECO SOLUTION را انتخاب کنید و از گزینه های زیر مجموعه آن حالت LOW را انتخاب کنید.
  • در پایان مجددا گزینه HOSPITALITY MODE را در حالت OFF قرار دهید.

در پایان یادآور می شویم اگر اطلاعات و توانایی کافی برای انجام اصلاحیه بک لایت تلویزیون سامسونگ با استفاده از منوی مخفی را ندارید از انجام ان خودداری کنید. کاهش نور بک لایت با استفاده از روشن کردن گزینه صرفه جویی انرژی در منوی تنظیمات راه ساده تری برای انجام این هدف است.

 

اصلاحیه بک لایت تلویزیون سامسونگ

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط