قیمت تلویزیون رول شونده ال جی 87000 دلار تعیین شد

قیمت تلویزیون رول شونده ال جی

آنچه در این نوشته خواهید خواند

پس از رونمایی از تلویزیون رول شدنی ال جی سری R ،  در نمایشگاه CES 2018 ، ال جی اعلام کرد طی سال جاری این دستگاه را روانه بازار خواهد کرد. قیمت تلویزیون رول شونده ال جی 87000 دلار و با کیفیت تصویر 4K و تکنولوژی OLED در کره جنوبی به فروش می‌رسد.

تلویزیون رول شدنی از سری سیگنیچر مجهز به نمایشگر 65 اینچی اولد 4K با نرخ 120 فریم در ثانیه است که با فشردن دکمه‌ای، در قسمت پایه آلومینومی جمع می‌‌شود. این حالت ZERO VIEW نامگذاری شده است. این تلویزیون ال جی در بین کاربران جهانی به کاغذ دیواری شهرت یافته است.

قیمت تلویزیون رول شونده ال جی

این تلویزیون ال جی که هوشمند یا همان اسمارت هم هست علاوه بر اینکه می‌تواند در قسمت پایه خودجمع شده و مخفی شود، از قابلیت‌های دیگری هم برخوردار است. یکی دیگر از این ویژگی‌های، حالت «line Mode»‌ است. در این حالت، وقتی نمایشگر تلویزیون جمع شده و دردر قسمت پایه پنهان می‌شود، قسمت کوچکی از تلویزیون بیرون باقی می‌ماند تا مصرف کننده کاربر ان تلویزیون بتوانند از طریق قسمت بیرون مانده، موسیقی پخش کنند، به ساعت دسترسی داشته باشند و بتوانند عکس‌های خانوادگی را از طریق این بخش مرور کنند.

از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون می‌توان به پشتیبانی از الکسا درکنار گوگل اسیستنت اشاره کرد که به سیستم عامل WebOS ال‌جی اضافه شده است. ال‌جی در نسل جدید تلویزیون‌های تولید شده از AirPlay 2 اپل نیز پشتیبانی و ساپورت می‌کند.

قیمت تلویزیون رول شونده ال جی

پایه تلویزیون رول شونده ال‌ جی از جنس فلز آلومینیوم است. در قسمت پایه، سیستم بلندگوی دالبی 100به قدرت وات تعبیه و طراحی شده و در قسمت بالایی صفحه نمایش هم خبری از اسپیکر برای پخش صدا نیست.

در قسمت بلندگوهای این تلویزیون، تکنولوژی صدای فراگیر مجازی تعبیه و طراحی شده است. کاربران تلویزیون رول شونده ال جی می‌توانند اسپیکرهای تلویزیون را در چهار رنگ مختلف انتخاب و خریداری کنند. یکی از نکات مهم که ممکن است از نظر متخصصین تعمیرات تلویزیون اهمیت بیشتری داشته باشد اینست که ال‌جی ادعا می‌کند که تلوزیون رول شونده به راحتی قادر است و می‌تواند تا 50 هزار مرتبه بدون مشکل جمع و مجدد باز شود.

قیمت تلویزیون رول شونده ال جی

تلویزیون جدید رول شونده ال‌جی سری R از از قابلیت‌های ویژه‌ دیگری همچون پشتیبانی از آخرین نسخه سیستم عامل WebOS، دستیار هوشمند الکسا و پشتیبانی از AirPlay 2 اپل برخوردار است. هنوز مشخص نشده است ال‌جی چه زمانی می‌خواهد تلویزیون رول شونده را به بازارهای خارج کره جنوبی عرضه کند. اما باید توجه داشت که با توجه به قیمت تلویزیون رول شونده ال جی و در مقابل قیمت دلار، کدام مصرف کننده قادر به پرداخت قیمت 87000 هزار دلاری آن را خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط