تعمیر تلویزیون توشیبا

تعمیر تلویزیون توشیبا

آنچه در این نوشته خواهید خواند

عمده تلویزیون های برند توشیبا از شهرهای مرزی ( مثل بانه و جوانرود) وارد می شود و با توجه به خوشنام بودن برند توشیبا در کشور ما نسبتا فروش خوبی هم دارد که البته عواملی مثل قیمت مناسب و طراحی فیزیکی زیبای محصولات این برند هم در این میزان از فروش بی تاثیر نیست. در ادامه به نکاتی راجع به تعمیر تلویزیون توشیبا می پردازیم :

 

تعمیر تلویزیون توشیبا ( تعمیر تلویزیون های قدیمی)

خاطره ما از تلویزیون های توشیبا به تلویزیون های CRT و پس از تلویزیونهای پروجکشن بر می گردد که در زمان خود از فناوری های بالایی مثل اسکن 100 هرتز و موتورهای پردازش تصویر بهره می برد. کیفیت بالای قطعات مصرفی و وجود نمایندگی رسمی در بخش فروش و خدمات پس از فروش و تعمیرات تلویزیون باعث شده بود که توشیبا یکی از برندهای مطرح باشد و مثلا در زمان ظهور تلویزیون های پروجکشن، توشیبا به همراه سامسونگ و سونی سه برندی بودند که تعداد زیادی از این تلویزیون ها را روانه منازل مشتریان کردند و البته این کمیت فروش در بخش خدمات پس از فروش و تعمیر تلویزیون توشیبا هم تاثیر مثبتی داشت اما به مرور و با انصراف شرکت های مختلف از نمایندگی این برند معتبر باعث کاهش حضور این برند در کشور ما شد.

 

تعمیر تلویزیون توشیبا ( تعمیر تلویزیون ال ای دی و ال سی دی)

توشیبا در تولید تلویزیونهای ال ای دی و ال سی دی خود از پنل های تولیدی ال جی استفاده می کند که از یکسو به دلیل کیفیت بالای پنل ها مزایای خاصی را برای توشیبا به همراه دارد مثلا در هنگام ایجاد آبخوردگی پنل و نیاز به تعمیر پنل تلویزیون کمترین خسارت به این بخش وارد می شود اما از سوی دیگر باعث اشتراک این دو برند در ایرادهایی است که به صورت اپیدمی در بخش بک لایت تلویزیون الجی ایجاد می شود که البته تلویزیون های الجی به همین دلیل و تعداد بالای دستگاههایی که در بخش بک لایت دچار مشکل نمی شوند و نیاز به تعمیر بک لایت تلویزیون پیدا می کنند شهره هستند. ناگفته نماند که تفاوت بخش راه انداز لامپ های ال ای دی بخش بک لایت تلویزیون توشیبا باعث شده که نسبت خرابی در تلویزیون های توشیبا به نسبت الجی کمتر باشد و حتی در موارد ایجاد خرابی با قطع شدن تصویر تلویزیون مواجه نشویم و خرابی بخش بک لایت تلویزیون توشیبا بیشتر به صورت خاموشی تعدادی از لامپها و تاریکی تصویر بروز کند.

تعمیر تلویزیون در منزل
تاریکی بخشی از تصویر تلویزیون توشیبا ( دستگاه ارسالی به بخش تعمیرات)

همانطور که گفتیم توشیبا فقط در بخش پنل از محصولات ال جی استفاده کرده و در سایر قسمت ها سبک خاص خود را در طراحی پیاده می کند که نتیجه آن خرابی بسیار کم محصولات این شرکت در مین برد و همچنین برد پاور است. البته این کیفیت بالا تصادفی نیست و توشیبا که در عرصه تولید قطعات الکترونیک یکی از تولید کننده های بسیار بزرگ به حساب می آید همیشه محصولات با کیفیت بالایی داشته که عیوب طراحی بسیار کمی در آنها دیده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط