تعمیر تلویزیون الجی مدل 47lb65200

تعمیر تلویزیون الجی مدل 47lb65200

آنچه در این نوشته خواهید خواند

موفقیت الجی در بخش فروش تلویزیون های ال جی سبب شده است که طی چند سال گذشته الجی به جای سامسونگ رکورد دار فروش تلویزیون های ال ای دی باشد و به موازات این امر از یکسو بدلیل همین افزایش کمیت در بخش فروش و از سوی دیگر بدلیل ظهور برخی ایرادهای اپیدمی و همه گیر در برخی از مدل های تلویزیون های الجی در بخش تعمیرات تلویزیون هم رکورد آمار ورودی متعلق به این کمپانی باشد. سری lb که در چتد ورژن مختلف هم از طرف گلدیران و هم از طریق شهر های مرزی به صورت بدون گارانتی وارد شده است یکی از مدل هایی است که جزء این آمار است. تصویر با کیفیت و کیفیت بالای تولید قطعات این سری در کنار ظرافت هایی که در ساخت آن لحاظ شده باعث شده تا در مجموعه تعمیر تلویزیون الجی کاملا شناخته شده باشد. در ادامه به بررسی مراحل تعمیر و عیوب متداول در تعمیر تلویزیون الجی مدل 47lb65200 می پردازیم :

 

تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی :

همانطور که در بخش تعمیر بک لایت در تلویزیون های الجی گفتیم در سری lb ایراد بخش بک لایت بعنوان ایراد اول شناخته می شود با این وجود یکی از نکاتی که در تعمیر تلویزیون الجی مدل 47lb65200 حائز اهمیت است استفاده از نوعی لامپ های با کیفیت است که میزان خرابی آنها در بین لامپهای دیگر بسیار کمتر است.

 

تعمیر تلویزیون الجی مدل 47lb65200

 

 

علائم خرابی بخش بک لایت تلویزیون :

قطع شدن تصویر تلویزیون در حالیکه صدا دارد

ظاهر شدن لوگوی اولیه و آرم الجی و پس از آن تاریک شدن تصویر

چشمک زدن پشت سر هم تصویر

مراحل تعمیر بک لایت تلویزیون در این مدل هم به مانند سایر مدل ها شامل تعویض لامپ هعای خراب و نیمه خراب و انجام اصلاحیه برد پاور برای کاهش استهلاک بخش بک لایت و جلوگیری از خرابی مجدد لامپ ها است.

 

 

تعمیر تلویزیون الجی مدل 47lb65200

 

خرابی مین برد تلویزیون :

یکی از ایرادهایی که در تلویزیون های الجی در طی چند سال گذشته زیاد دیده می شود ایجاد اشکال در مین برد تلویزیون است. نوعی از ایراد که بیشترین دلیل آن را گرمای ایجاد شده و کافی نبودن سیستم خنک کنندگی فیزیکی ذستگاه می دانند. در این مدل و چند مدل دیگر از تلویزیون های الجی ترفند جالبی برای رفع این نقص بکار برده شده است. روی مین برد دستگاه و سی پی یو آن که عامل اصلی ایجاد حرارت در برد است پد سیلیکونی قرار داده شده که از آن طرف به قاب دستگاه می چسبد و در واقع با این روش از قاب فلزی دستگاه بعنوان هیت سینک یا خنک کننده استفاده شده است.

 

تعمیر تلویزیون الجی مدل 47lb65200

 

اصلاحیه بک لایت تلویزیون الجی :

منظور از انجام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط