طرح تخفیف تعمیرات تلویزیون : از 1398/3/18 الی 1398/4/28

طرح تخفیف تعمیرات تلویزیون

آنچه در این نوشته خواهید خواند

با توجه به ایجاد شرایط اقتصادی خاص در کشور و نیاز به حمایت اصناف مختلف از عموم اقشار جامعه ، مجموعه رایان اقدام به ایجاد و انجام طرح تخفیف تعمیرات تلویزیون وسایر لوازم صوتی و تصویری تحت پوشش خدمات این موسسه نموده است.

تاریخ شروع طرح از 1398/3/18 تا تاریخ 1398/4/18 بمدت یکماه و قابل اجرا در تمام شعب و نمایندگی های مجاز این مرکز است.

بر اساس قوانین اتحادیه تعمیرات لوازم صوتی و تصویری واحدها و مراکز تعمیرات می توانند قطعه و لوازم یدکی مصرفی را با سود 20 درصد محاسبه کنند که البته در عمل و در فاکتورهای صادره معمولا سود بیشتری برای این مورد در نظر گرفته می شود.

همچنین میزان دستمزد تعمیرات در دستگاه های مختلف متغیر و بر اساس میزان حساسیت تعمیرات و ارزش دستگاه تعمیر شده محاسبه می شود.

در نهایت هزینه تعمیر تلویزیون و یا سایر لوازم صوتی و تصویری با توجه به تغییر قیمت دلار و بالا رفتن صعودی قیمت قطعات مصرفی چنان تغییر کرده است که می تواند باعث ایجاد فشار مالی در بسیاری از مراجعین محترم در این بخش شود.

مجموعه رایان در راستای اهداف مشتری مدارانه خود در طی دوره کاری خود اقدام به ایجاد طرح تخفیف کرده است که شرایط انجام آن به شرح زیر است :

دوره انجام طرح تخفیف تعمیرات تلویزیون یکماهه و از 1398/3/18 تا تاریخ 1398/4/28 بمدت یکماه و قابل اجرا در تمام شعب و نمایندگی های مجاز این مرکز است.

  1. قیمت قطعات مصرفی بر اسا قیمت خرید قطعات و بدون دریافت سود لحاظ می گردد
  2. دستمزد انجام تعمیرات تلویزیون و سایر خدمات ارائه شده مانند تعمیر سینمای خانگی و دی وی دی پلیر بر اساس حداقل میزان دستمزد در نظر گرفته خواهد شد.
  3. با توجه کثرت موارد مراجعه ارائه خدمات در این طرح فقط در محیط کارگاهی قابل انجام است.
  4. هزینه ثابت حمل و نقل دستگاه ها از طرف مجموعه رایان در سراسر تهران 60 هزار تومان و شامل انتقال دستگاه به کارگاه ، بازگشت و نصب و راه اندازی دستگاه است.

در صورت نیاز به اطلاع از هزینه انجام تعمیرات مختلف می توانید با بخش مشاوره تعمیرات تماس بگیرید.

 

طبق روال گذشته مجموعه خدمات تعمیر تلویزیون رایان پرداخت هزینه تعمیرات جهت افرادی که دارای تمکن مالی نیستند الزامی نیست. افرادی که خود را در این بخش از مراجعین محترم مجموعه رایان می دانند می توانند با ارسال درخواست خود به مجموعه رایان و یا تماس با شماره 09398909151 درخواست خود را ثبت و با رائه مدل دستگاه معیوب و مشخصات ایراد ایجاد شده، درخواست خود مبنی بر تعمیر رایگان دستگاه را ثبت نمایند.

کلیه اطلاعات مراجعین این بخش نزد مجموعه رایان محفوظ باقی خواهد ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط