ریست تلویزیون ال جی

ریست تلویزیون ال جی

آنچه در این نوشته خواهید خواند

یکی از آپشن‌هایی که در منوی تنظیمات عموم تلویزیون‌ها از جمله ال جی در نظر گرفته می‌شود گزینه ریست کردن و یا بازگردانی اطلاعات کاخانه است. در ادامه نحوه ریست تلویزیون ال جی را آموزش می‌دهیم و نکاتی راجع به کارکرد این گزینه در تعمیر تلویزیون ال جی بیان می‌کنیم.

ریست کردن تلویزیون اطلاعات و تنظیمات قابل تغییر (توسط مصرف کننده) را به مقادیر اولیه برمی‌گرداند، این مقادیر اولیه برای کارکرد صحیح تلویزیون کافی است.

گزینه های مختلف تنظیمات تصویر ، صدا ، تنظیمات جستجوی شبکه ها ، تنظیمات wi fi ، و تنظیمات عمومی دستگاه گزینه هایی هستند که در ریست کردن تلویزیون به مقادیر اولیه برگردانده می شود.

آموزش نحوه ریست کردن تلویزیون ال جی

  • برای ریست کردن تلویزیون ال جی لازم است ابتدا وارد منوی تنظیمات دستگاه شوید.
ریست کردن تلویزیون ال جی
منوی تنظیمات تلویزیون ال جی
  • در مرحله دوم باید گروه تنظیمات عمومی تلویزیون (در مدل های مختلف تلویزیون ال جی نام های متفاوتی دارد) را انتخاب کنید.
  • گزینه reset factory یا بازنشانی به اطلاعات کارخانه انتخاب بعدی شما در مراحل ریست تلویزیون ال جی است که باید انجام دهید.
ریست فکتوری تلویزیون ال جی
ریست کردن تلویزیون ال جی
  • با تایید مجدد مراحل ریست به سرع انجام می شود و در پایان تلویزیون خاموش می شود. تلویزیون ال جی شما ریست شده است.

کاربرد ریست کردن تلویزیون تلویزیون ال جی

بر خلاف تصور عموم ریست تلویزیون ال جی و تنها زمانی از آن استفاده می شود که بخواهند اطلاعاتی که توسط مشتری تغییر داده شده است را به یکباره به حالت اول برگردانند.

بسیاری از مراجعین بخش تعمیرات تلویزیون وقتی با ایرادهایی مانند قطع شدن تصویر تلویزیون ، خاموش شدن تلویزیون بعد از مدتی کارکردن و ایرادهای مشابه آن مواجه می شوند با خیال اینکه تنظیمات تلویزیون دستکاری شده است به دنبال ریست کردن تلویزیون ال جی میگردند و حتی چند بار تلویزیون را ریست میکنند.

ریست کردن تلویزیون نباید هیچ آسیبی به دستگاه وارد کند بجز مواردی که ممکن است مین برد تلویزیون آسیب دیده باشد و در راه اندازی مجدد و پردازش اطلاعات اولیه دچار مشکل شود.

نکات مهم در ریست تلویزیون ال جی

اگر می خواهید تلویزیون خود را ریست کنید بدانید که هیچ یک از اطلاعاتی که تغییر می کند قابل برگشت نخواهد بود و به همین دلیل توصیه می‌کنیم که ابتدا با متخصصین تعمیرات ال جی مشاوره داشته باشید و اگر لازم بود تلویزیون را ریست کنید.

نکته دیگری که باید اشاره کنیم این است که در تلویزیون‌های جدید تلویزیون ال جی و در بخش‌های مختلف منوی تنظیمات گزینه های ریست جداگانه قرار داده شده است و لازم نیست که برای ریست کردن یک گزینه یا یک بخش تمام منوی تنظیمات و اطلاعات را ریست کنید.

مثلا برای بخش تنظیمات تصویر گزینه بازنشانی اطلاعات در نظر گرفته شده و اگر بخواهید تنظیمات تصویر را به حالت اول برگردانید لازم نیست که مثلا تنظیمات صدا هم تغییر کند و یا نتایج جستجوی دستگاه که زمان زیادی هم طلب می کند از بین برود.

ریست تلویزیون ال جی توسط نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی

کلیه خدمات سرویس و تعمیرات تلویزیون ال جی مدل های LED ، LCD ، Plasma ، تعمیر سینما خانگی ال جی ، تعمیر دی وی دی ال جی توسط متخصصین مجرب در مجموعه تخصصی رایان انجام می‌گیرد. شما می توانید در اولین تماس با تکنسین‌های تعمیرات مشاوره داشته و اطلاعات مورد نیاز مانند عیب یابی قطعات مختلف، مراحل تعمیر، زمان و هزینه تقریبی خدمات مورد نیاز را دریافت کنید.

کلیه خدمات تعمیرات و سرویس دستگاههای مختلف با استفاده از قطعات فابریک و گارانتی 6 ماهه انجام می‌شود. مجموعه رایان تی وی دارای مجوز رسمی از اتحادیه تعمیر لوازم صوتی و تصویری تهران بزرگ است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط