تعمیر تلویزیون غرب تهران

تعمیر تلویزیون غرب تهران

آنچه در این نوشته خواهید خواند

گروه تخصصی رایان بعنوان واحد خدمات پس از فروش تعمیر تلویزیون غرب تهران وظیفه خدمات رسانی در برندهای ال جی، سامسونگ، سونی و پاناسونیک را بعهده دارد.

مشاوره تعمیرات تلویزیون

اولین قدم برای رفع مشکل خرابی یک تلویزیون مشخص شدن دقیق ایراد، قطعات معیوب و از همه مهمتر هزینه تعمیر تلویزیون است که می‌توانید همه این اطلاعات را در یک مشاوره تخصصی تعمیر تلویزیون از متخصصین رایان دریافت کنید.

ممکن است یک روز صبح که تلویزیون خود را روشن می‌کنید با یکی از ایرادهای زیر مواجه شوید:

روشن نشدن تلویزیون

سیاه شدن تصویر تلویزیون

قطع شدن تصویر تلویزیون

روشن و خاموش شدن تلویزیون و …

حالا چه کاری باید انجام دهیم؟ آیا مشکلی برای تلویزیون ایجاد شده و یا یکی از قطعات آن سوخته است؟ آیا می‌توانم خودم مشکل را حل کنم یا باید به یکی از مراکز تعمیر تلویزیون مراجعه کنم؟ هزینه تعمیرات تلویزیون چقدر است و چگونه می‌توانم یک تعمیرکار مطمئن پیدا کنم؟

مشاوره با متخصصین تعمیر تلویزیون رایان را ازدست ندهید

 

تعمیر تلویزیون غرب تهران

متخصصین رایان تعمیر تلویزیون غرب تهران مفتخرند خدمات تعمیر در انواع LED , LCD , Plasma , 4k , OLED و انواع سیستم های صوتی، تعمیر دی وی دی و سینمای خانگی را در محل شما و در کوتاهترین زمان ممکن به انجام برسانند.

شما می تونید در اولین تماس با تکنسین تعمیرات مربوط به دستگاه خود مشاوره تلفنی انجام دهید. در این مشاوره با اعلام مدل و ایراد دستگاه اطلاعات کاملی از عیب یابی قطعات معیوب، مراحل تعمیر، زمان مورد نیاز و هزینه خدمات دریافت می‌کنید.

با ثبت سرویس و درخواست کارشناس در زمانی کمتر از 2 ساعت متخصصین نمایندگی تعمیرات تلویزیون غرب تهران در محل شما حاضر شده و اقدام به عیب یابی و تعمیر دستگاه معیوب شما می کنند.

تعمیر تلویزیون در غرب تهران

تعمیر تلویزیون جنت آباد

 خدمات این بخش شامل تعمیرات تخصصی انواع تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی و پلاسما و انواع سینمای خانگی و دی وی دی پلیر می باشد.

استفاده از قطعات فابریک هر برند و مدل باعث می شود تا تعمیرات انجام شده کیفیت بالایی داشته باشد. خدمات ارائه شده و قطعات تعویض شده در مجموعه رایان دارای گارانتی تعویض بوده و در صورت ایجاد اشکال در مدت زمان گارانتی به طور کامل و بدون هزینه تعویض می شوند.

خدمات تعمیر بردهای الکترونیکی مختلف مانند تعمیر برد پاور تلویزیون، تعمیر مین برد تلویزیون،تعمیر بک لایت،تعمیر برد تیکان بجای تعویض آنها جهت کاهش هزینه تعمیرات تلویزیون قابل انجام است. قطعات مختلف مورد نیاز این تعمیرات، از معتبرترین تولید کنندگان قطعات تامین می شود تا ضامن کیفیت تعمیرات و خدمات ارائه شده باشد.

تعمیر تلویزیون گیشا

یکی از خدمات ویژه رایان ارائه خدمات در محل مشتری است. ارائه خدمات تعمیرات تلویزیون در منزل باعث می شود تا نیاز نباشد تلویزیون به کارگاه تعمیرات حمل شود. متخصصین تعمیرات تلویزیون رایان آمادگی دارند پس از ثبت سرویس در کوتاهترین زمان ممکن در محل شما حاضر شده و اقدام به تعمیر دستگاه شما کنند.

یکی دیگر از خدمات ویژه رایان حمل و نقل دستگاه ها به کارگاه تعمیرات در صورت نیاز است. توضیح بیشتر اینکه برخی از دستگاه ها نیازمند ابزار تست و عیب یابی و یا قطعات ویژ و یا زمان بیشتر برای تعمیر و یا تست دستگاه است. در این صورت حمل و نقل دستگاه به کارگاه تعمیرات توسط متخصصین رایان انجام می شود.

ارائه فاکتور رسمی و گارانتی کتبی باعث می‌‌شود خیال شما بابت کیفیت قطعات مصرفی و کارکرد صحیح دستگاه در طول مدت گارانتی راحت باشد. یکی از سیاست‌های کاری در مجموعه خدمات تعمیر تلویزیون / تعمیر سینمای خانگی رایان ارائه گارانتی طولانی مدت است.

این نوع ارائه گارانتی باعث ادامه ارتباط مصرف کننده با متخصصین بخش تعمیرات خواهد شد. ضمن این که ما معتقدیم اگر دستگاهی به درستی تعمیر شود تا مدت زیادی نیاز به تعمیر و سرویس نخواهد داشت.

بعد از تعمیر دستگاه مراحل برگشت، نصب، تنظیم و تحویل دستگاه هم توسط متخصصین رایان قابل انجام است.

تعمیر تلویزیون در منزل غرب تهران

تعمیرات تلویزیون بلوار فردوس

بلوار فردوس در غرب تهران به محله های کوچکتر زیادی تقسیم می شود و به همین دلیل نیازمند خدمات ویژه‌ای است که مجموعه رایان امکان آن را ایجاد کرده است.

تعمیرات تلویزیون در برندهای مختلف سونی، سامسونگ، ال جی، پاناسونیک و تعمیرات تخصصی انواع سینمای خانگی و دی وی دی پلیر در برندهای مختلف سامسونگ، ال جی، سونی و پاناسونیک از مجموعه خدمات این بخش است.

ساکنین محترم محدوده بلوار فردوس شرق و غرب در صورت نیاز به خدمات با متخصصین رایان تماس بگیرید. شما در اولین تماس متناسب با نوع مشکل و نیاز خود می‌توانید با متخصصین تعمیرات تلویزیون / تعمیر سینمای خانگی / تعمیر دی وی دی پلیر مشاوره داشته باشید.

در مشاوره تعمیرات با متخصصین تعمیر تلویزیون غرب تهران اطلاعات کاملی از عیب یابی و مراحل تعمیر و هزینه تقریبی مورد نیاز دریافت خواهید کرد. برای مشاوره با متخصصین تعمیرات رایان اینجا کلیک کنید.

تعمیرات تلویزیون در منزل غرب تهران

تعمیر سینمای خانگی و دی وی دی پلیر غرب تهران

بعد از مجموعه خدمات تعمیر تلویزیون، بخش دیگری از خدمات گروه تخصصی رایان ویژه سیستم‌های صوتی است.

خدمات نمایندگی تعمیرات سینمای خانگی و دی وی دی پلیر غرب تهران عبارتند از:

  • تعمیر انواع سینمای خانگی و دی وی دی پلیر ال جی، سامسونگ، سونی، پاناسونیک، فیلیپس …
  • تعویض اپتیکال بلاک فابریک انواع سینمای خانگی و دی وی دی با گارانتی 6 ماهه
  • نصب USB و فلش خور کردن و نصب بلوتوث روی انواع سینمای خانگی و ضبط خانگی قدیمی
  • نصب USB و فلش خور کردن انواع سیستم های صوتی
  • رفع پروتکت در سیستم‌های صوتی مختلف:
  • پروتکت ضبط خانگی سونی PUSH POWER PROTECT
  • C 31 00 در ضبط خانگی سونی
  • C 13 70 در ضبط خانگی سونی
  • FAN CHECK – FAN NG در سینمای خانگی سامسونگ
  • پروتکت سینمای خانگی سامسونگ PROTECTION
  • F61 در پاناسونیک
  • F76در پاناسونیک

تعمیر تلویزیون رایان در محدوده صادقیه

در صورت مواجهه با خرابی تلویزیون لازم است که در اولین اقدام با یک تعمیرکار تلویزیون خبره و کاربلد مشورت کنید. مجموعه رایان با داشتن تعمیرکاران مجرب و حرفه‌ای که تمامی دوره‌های آموزشی را گذرانده‌اند، نیاز شما را برطرف می‌کند؛ بنابراین فقط کافیست با شماره‌های شرکت تماس بگیرید تا دراسرع‌وقت تعمیرکار موردنظر به منزل شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیر تلویزیون صادقیه

تعمیرکار تلویزیون در صادقیه

باتوجه‌به اینکه تلویزیون‌ها دارای برند مدل‌های مختلفی می‌باشند، تعمیر هریک از آن‌ها نیاز به خدمات تخصصی مخصوص به خود می‌باشد، پس حضور یک تعمیرکار مجرب و حرفه‌ای امری ضروری می‌باشد؛ در این صورت نگران این موضوع نباشید، زیرا تعمیرکاران خبره شرکت رایان به دلیل داشتن دانش و آگاهی کافی نسبت به تعمیر انواع تلویزیون‌ها آمادگی ارائه بهترین خدمات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شما مشتریان عزیز دارند.

از ویژگی‌های تعمیرکاران متخصص در مجموعه تعمیر تلویزیون غرب تهران رایان می‌توان به تسلط و دانش بالای این تعمیرکاران در زمینه تعمیر انواع تلویزیون‌ها در تمامی برندها و مدل‌ها، داشتن تعهد کاری، داشتن سابقه کاری درخشان، دقت بالا، وقت‌شناسی، رفتار مناسب و…اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط