آموزش فانکشن های ضبط خانگی سونی مدل FL و FLX سونی

آنچه در این نوشته خواهید خواند

یکی از بهترین سیستم های صوتی خانگی سونی که کاربران هم علاقه زیادی به کیفیت صدای آنها دارند مدل های FL و FLX سونی است. طراحی قوی شرکت سونی در این دستگاهها برخی از کارکردهای داخلی آنها را در اختیار کابر قرار داده تا به استفاده بهتر از آنها کمک کند. در ادامه با آموزش فانکشن های ضبط خانگی سونی مدل FL و FLX سونی با ما همراه باشید.

آموزش ریست ضبط خانگی سونی مدل FL و FLX

بر اساس نقشه فنی ریست کردن این دستگاهها باعث می‌شود همه اطلاعاتی که در حافظه قابل تغییر دستگاه ذخیره شده است به حالت اولیه و تنظیمات کارخانه برگردد. این اطلاعات در واقع همان اطلاعاتی است که در دستگاه و توسط کابر قابل تغییر است.

 COLD RESET FOR FL    :        STOP + DISPLAY + DVD TOP MENU

COLD RESET FOR FLX   :       STOP  +  DISPLAY  +  GROOVE

آموزش قفل کردن بخش سی دی ضبط خانگی سونی FL و FLX

قفل کردن بخش سی یا همان tray lock معمولا در فروشگاهها و یا زمانی که می‌خواهیم کودکان به بخش سی دی دستگاه دسترسی نداشته باشند استفاده دارد.

 

 

SHIP MODE (حالت حمل و نقل) در ضبط خانگی FL و FLX سونی

بر اساس نقشه فنی قرار گرفتن در این حالت باعث می‌شود دستگاه در حالت ثبات مکانیکی قرار گرفته و لرزش‌های وارده اثر منفی در دستگاه نداشته باشد. معمولا این فانکشن زمانی استفاده می‌شود که میخواهیم دستگاه را حمل کنیم. این فانکشن بین مدل های مختلف FL و FLX مشترک استفاده شده اما در دو حالت قابل انجام است. در حالت اول دستگاه حافظه دستگاه هم همزمان با حالت SHP MODE پاک می‌شود اما در حالت دوم حافظه دستگاه پاک نمی‌شود.

   MEMORY CLEAR            :                        STOP  +  CD SYNC  +  DVD

 

NO MEMORY CLEAR     :               DVD  +  POWER

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط