مهمترین نکات در نصب تلویزیون روی دیوار

نصب تلویزیون روی دیوار

آنچه در این نوشته خواهید خواند

مهمترین نکات در نصب تلویزیون روی دیوار

نصب تلویزیون روی دیوار انتخابی است که اگر جزئیات آن بدرستی و با دقت لازم انجام شود می تواند در عین باز کردن فضای زیادی که میزهای شیشه ای و چوبی از ما می گیرند فضای نشیمن منزل را مدرن و کارآمد سازد. گزینه ای که همواره در مشاوره با مشتریان برآن تاکید می کنیم اینست که جزئیات درنصب تلویزیون روی دیوار اهمیت بسیار زیادی دارند و اگر حتی یکی از آنها بدرستی و دقت تمام انجام نشود بعد از چند ساعت شما را از آن پشیمان می کند.

اهم نکاتی که باید پیش از نصب تلویزیون روی دیوار در نظر گرفته شود عبارتند از :

پایه دیواری مناسب :

کاتالوگ ها و عکس های پایه دیواری تلویزیون عموما نمی توان نشان دهنده جزئیات، محاسن و یا معایب پایه ها باشد. توصیه می کنیم از راهنمایی و مشاوره نصاب های با تجربه و با سلیقه استفاده کنید.

نصب تلویزیون روی دیوارپایه دیواری تلویزیونپایه دیواری تلویزیون

نصب تلویزیون در محل مناسب از نظر موقعیت مکانی :

باید در نظر داشت که تلویزیون قاب عکس و یا ساعت نیست که در ارتفاع بالا نصب شود، فاصله استاندارد فاصله ای است که بیینده در حالتی که روبروی تلویزیون قرار بگیرد چشم او در امتداد وسط تلویزیون (از نظر عرض) قرار بگیرد.

سیم های ارتباطی با دستگاههای جانبی :

توصیه می کنیم که در این حالت از توصیه های متخصصین استفاده و حتی با صرف هزینه و بهینه سازی کابل ها ی ارتباطی کمترین تعداد ارتباط را داشته باشید تا مخفی کردن آنها راحتتر انجام شود.

استفاده از شلف  و پایه های تزئینی :

بعد از نصب تلویزیون روی دیوار می توانید از شلف ها برای قرارگیری دستگاههای جانبی مثل رسیور و یا دستگاههای دیجیتال استفاده کنید. توصیه می کنیم حتی اگر بودجه شما اجازه نمی دهد از پایه های ارزانقیمت اما زیبا استفاده کنید چرا که در زیباسازی محیط نصب بسیار اهمیت دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط