ممنوعیت ورود محصولات سامسونگ و الجی به کشور

نمایندگی تعمیرات ال جی و سامسونگ

آنچه در این نوشته خواهید خواند

تقریبا دو سال است که محصولات سامسونگ و الجی مخصوصا در بخش لوازم صوتی و تصویری، به طور رسمی وارد کشور نمی‌شود. این دو شرکت تصمیم گرفتند که با توجه به شرایط تحریم از بازار ایران خارج شوند. با توجه به این اتفاق این دو شرکت دیگر نمایندگی رسمی بخش فروش و به موازات آن تعمیرات (تعمیر تلویزیون، تعمیر سینمای خانگی، تعمیر دی وی دی پلیر) در کشور ندارند.

چرا ورود محصولات سامسونگ و الجی ممنوع شد؟

معاون قضایی دادستان کل کشور با اشاره به اینکه دو شرکت سامسونگ و ال‌جی در شرایط دشوار تحریمی مردم ایران را تنها گذاشتند، گفت در حوزه قضائی اجازه‌ی ورود دوباره‌ی آن‌ها به ایران را نمی‌دهیم. عمرانی همچنین با اشاره به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گفت به طور حتم امکان فعالیت برای این دو برند در کشور ما وجود نخواهد داشت.

سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور در بازدید از خط تولید گروه صنعتی انتخاب در اصفهان با تاکید دوباره بر اینکه یکی از موانع اصلی بر سر راه رشد صنایع کشور پدیده قاچاق است، گفت چنانچه با قاچاق کالا مبارزه جدی صورت نگیرد، صنایع کشور با خطر نابودی مواجه خواهند شد.

نمایندگی تعمیرات محصولات سامسونگ و الجی
تعمیرات تخصصی ال جی و سامسونگ

معاون قضایی دادستان کشور ابراز داشت در هر بخشی که کالا و یا خدمات کافی داخلی وجود داشته باشد اجازه واردات نخواهیم داد. او از صنایع لوازم خانگی و خودرو بعنوان یکی شاخصه‌های صنعتی بودن و پیشرفت کشور یاد می‌کند و می‌گوید تولیدکنندگان داخلی با طراحی، مهندسی، قالب سازی و قطعات سازی به پیشرفت‌های خوبی دست پیدا کرده‌اند به طوری که «اگر برند محصولات ایرانی را با یک برند معروف خارجی تغییر دهند، قطعا باورمان می‌شود که این محصول خارجی است».

 

بیشتر بخوانید : تعمیر تلویزیون الجی 

 

 

با توجه به وجود تعداد زیادی از محصولات سامسونگ و الجی در کشور مجموعه تخصصی رایان خدمات ویزه‌ای را جهت آسایش و رفاه خریداران این دو برند تدارک دیده است. با وجود مشکلات مختلفی که در بخش تامین قطعات وجود دارد سعی کرده‌ایم اکثر قطعات یدکی این دو برند را به صورت اورجینال تهیه و در بخش‌های مختلف تعمیرات لوازم صوتی و تصویری در خدمت مراجعین باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط