فراموشی رمز تلویزیون ال جی

فراموشی رمز تلویزیون ال جی

آنچه در این نوشته خواهید خواند

فراموشی رمز تلویزیون ال جی و راه بازیابی آن بخشی از پیام های متعددی است که در هر روز به بخش تعمیرات تلویزیون ال جی می رسد، لذا بر آن شدیم تا نکاتی چند راجع به رمزگذاری و بازیابی رمز ورود در تلویزیون الجی به اطلاع برسانیم :

 

فراموشی رمز تلویزیون ال جی

رمز ورود در تلویزیونهای ال جی در بخش حافظه قابل پاک شدن (EEPROM) ثبت و نگهداری نمی شود به همین دلیل با ریست کردن تلویزیون و بازگشت به اطلاعات کارخانه ای دستگاه نمی توان درخواست این کد و رمز ورود را از بین برد.

بازیابی رمز ورود در تلویزیون الجی از دو راه امکانپذیر است :

  1.   ریست کردن تلویزیون در منوی مخفی (HIDDEN MENU) که در تلویزیونهای الجی برخلاف سایر تلویزیونها فقط با ریموت کنترل سرویس که در اختیار مراکز خدمات و تعمیر تلویزیون است انجام می شود که طبیعتا امکان انجام این گزینه توسط مصرف کننده دور از دسترس است.
  2.   وارد کردن رمز مادر تلویزیون الجی که آسانتر است. این رمز در مدلهای مختلف تلویزیون ال جی متفاوت است و برای وارد کردن آن باید مراحل زیر به ترتیب انجام شود :

در مرحله ای که تلویزیون از شما رمز ورود می خواهد سه بار MUTE  را پشت سر هم بزنید و سپس رمز مادر را وارد کنید و پس از تایید تلویزیون از شما کد جدید می خواهد، در این مرحله رمز جدید را به دلخواه وارد کرده و پس از تایید شما می توانید از تلویزیون خود استفاده کنید.

رمز مادر در مدلهای مختلف متفاوت است که در اینجا دو نمونه از کدهای پرکاربرد را که در چندین مدل مشترک است را ذکر می کنیم. در صورت عدم کارکرد این کدها می توانید با تماس با بخش مشاوره تعمیر تلویزیون گروه رایان و ارائه مدل تلویزیون کد مورد نیاز را دریافت کنید.

کد مادر در سری LB :

129672

کد مادر در سری LM :

129472

در فیلم آموزشی زیر روش ورود رمز جدید را به صورت تصویری و مرحله به مرحله یاد بگیرید :

آموزش تصویری ورود رمز جدید در فراموشی رمز تلویزیون ال جی

46 پاسخ

  1. با سلام من دو دی وی دی سونی دارم وقتی سیدی را توی دی وی دی میزارم چند دقیقه طول میکشد من باید چیکار کنم

  2. سلام دست شما عزیزان درد نکنه که به مردم کمک میکنید این کار شما بسیار کارساز بود خیلی به درد ما خورد تشکر از همه شما عزیزان.
    ???

  3. سلام من تلوزیونم الجی هست از ان مدل ماهواره دار ۴۷ ایچ هست رمزش یادم رفت نمی دونم چی کار کتم خواهش میکنم کمک کنید ممنونم

    1. با سلام ، مدل تلویزیون خود را ( فقط دستگاه های شرکتی) در پست جداگانه و با ذکر فراموشی رمز تلویزیون ال جی وارد کنید و درخواست دریافت رمز مادر ایجاد کنید.

  4. سلام مدل تلویزیونم 43LF54000GILمی باشد و شبکه پویا قفل شده و به هیچ طریقی باز نمیشه تورا به خدا کمک کنید تا درست بشه این بچه منو کشته

  5. سلام. من تلوزیونم 42LB58200GI هست و رمز 0000 روش جواب داد. ولی ی سوال. من برای آپدیت برنامه ی تلوزیونم توی سایت ال جی مدل تلوزیونم رو که می زنم می گه همچین محصولی نداریم… مگه می شه؟؟؟

    1. با سلام ، از یکی دیگر از لینک های سایت ال جی برای آپدیت تلویزیون ال جی خود استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط