تعمیر مین برد سینمای خانگی

تعمیر مین برد سینمای خانگی

آنچه در این نوشته خواهید خواند

تامین قطعه کامل مین برد در عموم برندهای سینمای خانگی با مشکلات زیادی مواجه است و به همین جهت امکان تعمیر مین برد سینمای خانگی در پروسه تعمیر سینمای خانگی از اهمیت زیادی برخوردار است.

اکثر موارد مراجعه تعمیر سینمای خانگی (در برندهای مختلف) مربوط به خرابی قطعات بخش درایو سی دی و در مرحله بعد مربوط به برد پاور است و به دلیل همین بالا بودن میزان تقاضا ، قطعات این دو بخش در عموم برندها و مدل های سینمای خانگی در دسترس است.

در نقطه مقابل بخش مین برد جریان بسیار محدودی را مصرف می کند ، به همین دلیل میزان خرابی در این بخش بسیار کم است و پایین بودن میزان تقاضا یکی از دلایل اصلی کمبود این بخش است.

از سوی دیگر باید در نظر گرفت وقتی برای تامین یک قطعه تلاش می کنیم می توانیم آن قطعه را در کیفیت های مختلف و از طرف سازنده های مختلف پیدا کنیم اما وقتی با یک مجموعه مانند مین برد یا برد پاور روبرو هستیم این مجموعه فقط در یک شکل واحد می تواند موحجود باشد.

برای مثال در نظر بگیرید خازن های الکترولیت بوسیله صدها سازنده تولید می شود و یا یک آی سی ممکن از طرف چندین شرکت تولیدی به بازار ارائه شود اما وقتی این خازنها و آی سی ها در قالب یک برد خاص و بوسیله یک شرکت خاص تولید شوند آنوقت دیگر شرکت دیگری نمی تواند آن برد را کپی کرده و مجددا تولید کند.

عیوب متداول در بخش تعمیر مین برد سینمای خانگی عبارتند از :

روشن نشدن سینمای خانگی

کار نکردن بخش hdmi سینمای خانگی

بهم ریختگی دیسپلی سینمای خانگی

ایجاد حالت please wait در سینمای خانگی ال جی

ایجاد حالت protect در سینمای خانگی سونی و سامسونگ

و موارد مشابه دیگر

 

با توجه به بالا بودن میزان مراجعه ، مجموعه رایان تمهیدات ویژه ای را در بخش تعمیر مین برد سینمای خانگی اندیشیده است. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با بخش مشاوره تعمیر سینمای خانگی رایان تماس بگیرید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط