تعمیر تلویزیون سینما خانگی پاناسونیک

آنچه در این نوشته خواهید خواند

تعمیر سینمای خانگی پاناسونیک به دلیل کیفیت بالا و طراحی خاص محصولات این کمپانی بزرگ همواره با چالش‌های زیادی همراه بوده است. در ادامه سعی می‌کنیم مراحل تعمیر سینمای خانگی در این برند خاص را بررسی کنیم و عیوب متداول آن و راه‌حل‌های آن را توضیح دهیم.

 

تعمیر سینمای خانگی پاناسونیک

تعمیر سینمای خانگی پاناسونیک

در عموم سیستم‌های صوتی پاناسونیک از ضبط‌های خانگی گرفته تا سینمای خانگی ها از نوعی سیستم عیب یاب داخلی استفاده شده است که به غیر از نقش محافظت از دستگاه در ایرادهای مختلف، پیام خطای ایجاد شده را با اعداد نمایش می‌دهد. به بیان ساده‌تر زمانی که ایرادی در دستگاه ایجاد می شود دستگاه روشن نمی شود و در صفحه نمایش دستگاه کد عددی مربوط به ایراد نمایش داده می شود.

مثلا وقتی یکی از بخش های دستگاه معیوب می شود و قطعات آن دچار سوختگی می شود این مدار محافظ فعال می شود و در مرحله اول دستگاه را از حالت روشن به حالت خاموش و استندبای می‌برد. این خاموش شدن دستگاه برای جلوگیری از خرابی قطعات بیشتر و جلوگیری از سرایت ایراد به قطعات سالم است. در مرحله بعد برای مشخص شدن ایراد دستگاه و کمک به پروسه تعمیر سینمای خانگی پاناسونیک محدوده خرابی قطعات با یک کد عددی در دیسپلی دستگاه نمایش داده می شود.

 

عیب یابی سینمای خانگی پاناسونیک

وقتی با خرابی یک دستگاه سینمای خانگی پاناسونیک مواجه می شویم اولین قدم دریافت اطلاعات لازم در مورد خرابی دستگاه، قطعات معیوب و نحوه تعمیر آن است. در ادامه به چند مورد از ایرادهایی که در سینمای خانگی پاناسونیک ایجاد می شود بهمراه کد عددی آنها بیان می کنیم. بدیهی است که در این فرصت کوتاه نمی توان به همه ایرادهایی که در تعمیر سینمای خانگی پاناسونیک با انها مواجه شده‌ایم را بیان کرد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با بخش مشاوره رایان تماس بگیرید

خطای F61 در پاناسونیک

معروفترین ایراد کد در پاناسونیک است و بیشتر به علت ایراد در بخش خروجی آمپلی فایر نمایش داده می شود. یکی از نکاتی که بخصوص در این بخش باید ذکر کنیم اینکه در هنگام مواجهه با این ایراد حتما اتصالات و سیم باندهای دستگاه را چک کنید چرا که در صورت اتصال کوتاه این سیمها حتی در صورت تعمیرسینمای خانگی پاناسونیک، به محض به کار افتادن خروجی صدا ایراد مجددا تکرار می شود.

خطای F76 در پاناسونیک

به علت کم استهلاک بودن قطعاتی که خرابی آنها باعث نمایش این کد در دستگاه می شود به مراتب کمتر از قطعات ایراد F61 دیده می شود . F 76 بیشتر بعلت خرابی در قطعات پاور ساپلای که وظیفه تامین ولتاژ کار قطعات دیگر را دارند اتفاق می افتد و ممکن است در مراحل اولیه به صورت مقطعی دیده شود که بعد از چند دقیقه ماندن در این حالت دستگاه به طور طبیعی روشن شده ولی پس از مدتی مجددا ایراد با پیشرفت بیشتری ظاهر می شود.

 

تعمیر سینمای خانواده پاناسونیک

یکی از نکات مهم در تعمیر محصولات صوتی پاناسونیک از تعمیر ضبط پاناسونیک گرفته تا تعمیر سینما خانگی پاناسونیک، آشنایی کامل با اصول طراحی و بینش خاصی است که در محصولات این برند وجود دارد بنحوی که در بخش خدمات پس از فروش توانایی تعمیر محصولات پاناسونیک به صورت یک مقطع و توانایی خاص دیده می شود.

 

تعمیرگاه سینما خانگی پاناسونیک

دسترسی به قطعات فابریک و دانش فنی تعمیر سینما خانگی پاناسونیک ، مجموعه رایان را به یکی از مراکز قدرتمند سرویس و تعمیر سینما خانگی پاناسونیک تبدیل کرده است.متخصصین رایان ضمن دسترسی به اطلاعت بروز و دانش فنی و با تکیه بر تجربه و داشتن ابزار سخت افزاری و نرم افزاری می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای انجام تعمیر سینمای خانگی پاناسونیک شما باشد.

برای دریافت اطلاعات تکمیلی در مورد تعمیرات محصولات مختلف پاناسونیک با بخش مشاوره تعمیرات رایان تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط