آموزش ریست سینما خانگی ال جی

آموزش ریست سینما خانگی ال جی

آنچه در این نوشته خواهید خواند

ریست فکتوری سینما خانگی ال جی باعث می شود اطلاعاتی که در دستگاه تغییر داده شده به حالت اولیه و تنظیمات کارخانه برگردد. در ادامه با آموزش ریست سینما خانگی ال جی با ما همراه باشید.

از ریست برای اهداف مختلفی استفاده می شود مثلا وقتی تنظیمات مختلف دستگاه در طول سال های استفاده تغییر کرده و می‌خواهیم همه آنها را به حالت پیش فرض اولیه برگردانیم و یا وقتی گزینه‌ای در دستگاه را عمدا یا سهوا تغییر داده‌ایم و حالا نمی توانیم آن گزینه را پیدا کنیم ممکن است بخواهیم از از این گزینه استفاده کنیم.

آموزش ریست سینما خانگی ال جی

برای انجام ریست سینما خانگی ال جی در عموم مدل ها لازم است که کلیدهای 0 روی کنترل و STOP روی سینمای خانگی را به مدت 3 ثانیه همزمان با هم فشار دهید و نگه دارید. عبارت E 2 P  C L R  در دیسپلی دستگاه نمایش داده می شود و دستگاه خاموش می شود.

 

تغییر سیستم تصویر خروجی سینما خانگی ال جی

اکثر تلویزیون های جدید مولتی سیستم هستند و به صورت اتوماتیک با سیستم رنگ در ورودی تصویر هماهنگ می‌شوند اما اگر بخواهیم سیستم تصویر خروجی را تغییر دهیم این امکان در سینمای خانگی ال جی فراهم شده است.

برای تغییر سیستم رنگ خروجی سینما خانگی ال جی کافیست که کلید PAUSE روی کنترل دستگاه و کلید STOP روی دستگاه را به مدت 3 ثانیه فشار دهید و نگه دارید. سیستم تصویر خروجی تغییر می کند و این تغییر در دیسپلی دستگاه نمایش داده می شود.

 

 

2 پاسخ

  1. سلام وقت بخیر
    دستگاه سینمای خانگی ال جی LH-738HTS
    در حالت خاموش
    خودبه خود دستگاه روشن میشه و جای CDرو اوپن میکنه
    بعد چند دقیقه میبره داخل و روشن میماند
    مشکل از چیست استاد بزرگ

    1. درود و احترام. وقتی مکانیزم دیسک داخل میرود باید در حالت ریست قرار بگیرد و سنسور وضعیت بسته شدن را به سیستم کنترل اطلاع دهد. ممکن است بسته شدن بخش سی دی درست انجام نشود و از دید دستگاه همچنان سینی بیرون مانده باشد. دستگاه خودبخود روشن میشود تا سینی را به داخل بکشد و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط