نصب بلوتوث روی دستگاههای صوتی و تصویری

آنچه در این نوشته خواهید خواند

نصب فلش,نصب usb,نصب بلوتوث

علم الکترونیک در پیشرفت هر روزه خود تواناییها و امکاناتی را در اختیار ما قرار می دهد که باعث تغییر استانداردها می شود و باعث می شود که دستگاه دیروز صرفا بدلیل نداشتن یک یا دو امکان به سرعت به دستگاهی کم مصرف تبدیل شود.

 

در سالهای گذشته یک روند تصاعدی در تبدیل درایورهای سی دی و منابع ضبط و پخش اطلاعات و تبدیل آنها به حافظه های فلش ایجاد شده که نتیجه عملی آن اینست که کمتر کسی از ما امروز برای گوش کردن به موسیقی دلخواه از سی دی یا کاست استفاده می کند. حافظه های فلش در ظرفیت های بسیار بالا و در اندازه های کوچک باعث شده اند انتقال اطلاعات به راحتی صورت گیرد و حتی در بسیاری از دستگاههای جدید با اقدامی جسورانه درایو سی دی حذف و ورودی USB جایگزین آن شده است.

 

نصب فلش,نصب usb,نصب بلوتوث

 

 

نصب ورودی فلش ( پورت USB ) امکانی است که در طی دوسال گذشته از طرف گروه رایان انجام می شده و با این بروزرسانی بسیاری از دستگاههایی که بدلیل نداشتن ( پورت USB ) کنار گذاشته شده بودند مجددا قابل استفاده و احیا شده اند.

اما در نگاه به آینده و نیاز به استفاده از راههای آسانتر برای تبادل اطلاعات بین دستگاههای مختلف اقدام به نصب و راه اندازی ارتباط بلوتوث بین دستگاههای مختلف کرده ایم که به شما امکان می دهد اطلاعات روی گوشی و یا هر منبع دیگری را از طرق تنها روشن کردن آپشن بلوتوث دستگاه با آمپلی فایر و یا سینمای خانگی و یا حتی تلویزیون خود به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط