قیمت پنل تلویزیون در اینچ های مختلف

قیمت پنل تلویزیون

آنچه در این نوشته خواهید خواند

قیمت پنل تلویزیون در اینچ‌های مختلف یکی از سوالاتی است که در مجموعه تعمیرات تلویزیون بسیار شنیده می شود. پنل تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی آسیب پذیرترین قطعه این دستگاه‌ها است که به دلایل مختلفی مانند ضربه زدن، بازی کودکان، افتادن از روی میز و موارد مشابه آسیب ببیند.

شکستگی پنل تلویزیون در بیشتر موارد در سطح خارجی قابل تشخیص نیست و هنگامی که تلویزیون خاموش است به هیچ وجه دیده نمی‌شود، به نحوی که بسیاری از افرادی که تلویزیون آنها ضربه خورده چون شکستگی ظاهری نمی بینند دچار تردید می‌شوند که آیا پنل تلویزیون آنها شکسته است یا خیر ؟

 

قیمت پنل تلویزیون

بیشتر بخوانید : تعمیر تلویزیون ال جی

علائم شکستگی پنل تلویزیون

بعضی مواقع در مشاوره تعمیر تلویزیون متوجه می‌شویم که افراد دچار تردید هستند که پنل تلویزیون آنها شکسته است یا خیر؟ این شک به این دلیل ایجاد می‌شود که صفحه نمایش تلویزیون‌های ال سی دی و ال ای دی تاریک بوده و شکستگی پنل تلویزیون قابل مشاهده و یا لمس کردن نیست.

بعضی مواقع شکستگی صفحه نمایش تلویزیون باعث قطع شدن تصویر می‌شود، گاهی هم ممکن است به صورت ایجاد خطوط عمودی و افقی ظاهر شود. اما این نشانه‌های ظاهری به دلایل دیگری هم ممکن است در تلویزیون شما ظاهر شود. برای بررسی علائم شکستگی پنل تلویزیون ابتدا بهتر است به بیان ساده با ساختار فیزیکی آن آشنا شویم.

پنل در تلویزیون‌های ال سی دی و ال ای دی از دو لایه اصلی تشکیل شده است: لایه بیرونی طلق مانند بوده و لایه پشتی آن، از جنس شیشه و بسیار نازک است. در مواقع آسیب دیدگی پنل تلویزیون در واقع این لایه شیشه مانند است که می‌شکند و چون ماهیت صفحه نمایش تاریک بوده و این لایه قابل لمس نیست، تشخیص شکستگی پنل تلویزیون فقط با روشن کردن آن میسر خواهد بود.

شایع‌ترین علائم شکستگی پنل تلویزیون عبارتند از:

  1. قطع شدن تصویر تلویزیون
  2. ایجاد خطوط عمودی و افقی نامنظم
  3. بهم ریختگی تصویر
  4. سیاه شدن صفحه نمایش تلویزیون
  5. و …

 

قیمت پنل تلویزیون

 

بیشتر بخوانید : تعمیر تلویزیون سامسونگ

 

قیمت پنل تلویزیون 32 اینچ

با توجه به اینکه قیمت پنل تلویزیون حدود 60 تا 80 درصد ارزش تلویزیون را شامل می شود، در سایز 32 اینچ و همچنین اینچ‌های پایین‌تر این عدد قابل توجه‌تر به نظر می‌رسد. به همین دلیل مراکز تعویض پنل تلویزیون فعالیت کمتری روی آنها دارند و در عین حال بیشتر مراجعین با مقایسه قیمت پنل و قیمت خرید دستگاه از تعمیر تلویزیون منصرف می‌شوند.

قیمت پنل در این سایز از تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی بین 2 تا 6 میلیون تومان در برندهای مختلف متفاوت است.

قیمت پنل تلویزیون 40 اینچ

شرکت ال جی، تلویزیون 40 اینچ تولید نکرده است و محصولات این شرکت 42 و 43 اینچ هستند. عدم حضور ال جی در این سایز به دلیل استفاده از پنل‌های ساخت شرکت ال جی دیسپلی است که در این سایز تولید نشده‌اند. عمده تلویزیون‌های 40 اینچ ال سی دی و ال ای دی موجود در بازار سامسونگ و سونی هستند.

 قیمت پنل تلویزیون 40 اینچ در برندهای مختلف بین 4 تا 8 میلیون تومان محدود می‌شود.

قیمت پنل تلویزیون

بیشتر بخوانید : تعمیر تلویزیون سونی

قیمت پنل تلویزیون 42 اینچ

عمومی‌ترین سایز تلویزیون‌های ال سی دی و ال ای دی سایز 42 اینچ است، به همین دلیل بالاترین آمار تقاضا برای قطعات مختلف هم مربوط به همین سایز است. ال جی و سونی به دلیل استفاده از پنل‌های ساخت شرکت ال جی دیسپلی بیشترین تعداد تلویزیون در این سایز را تولید کرده‌اند.

قیمت پنل در این سایز از تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی بین 4 تا 8.5 میلیون تومان در برندهای مختلف متفاوت است.

 

قیمت پنل تلویزیون 48 اینچ

تقریبا همه شرکت‌های تولید کننده، تلویزیون 48 اینچ دارند و به همین دلیل تقاضای زیادی برای پنل تلویزیون 48 اینچ وجود دارد. البته ساخت تلویزیون 48 اینچ سابقه زیادی ندارد و اکثر ال ای دی ها طی 5 سال گذشته به بازار مصرف ارائه شده است.

قیمت پنل در این سایز از تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی بین 6 تا 11 میلیون تومان در برندهای مختلف متفاوت است.

قیمت پنل تلویزیون

قیمت پنل تلویزیون 55 اینچ

سایز عمومی شده سال های اخیر است که در موج جدید ایجاد شده برای خرید تلویزیون طی سه سال گذشته، بیشترین کمیت را بخود اختصاص داده است. در بین برندهای مختلف ال جی بیشترین تعداد تلویزیون را در این سایز به بازار مصرف ارائه کرده است.

قیمت پنل در این سایز از تلویزیون های ال ای دی بین 8 تا 15 میلیون تومان در مدل های مختلف و کیفیت‌های متفاوت متغیر است.

شکستگی پنل تلویزیون

نمایندگی فروش پنل تلویزیون

شکستن صفحه نمایش را باید خط قرمز تعمیرات تلویزیون دانست. قیمت بالا در کنار کمیاب و نایاب بودن پنل تلویزیون باعث می‌شود که بسیاری از افراد ترجیح دهند بجای تعمیر تلویزیون پنل شکسته، تلویزیون جدید بخرند. همانطور که گفتیم قیمت پنل تلویزیون معمولا حدود 60 تا 80 درصد ارزش تلویزیون را شامل می‌شود.

با توجه به توضیحات بالا مجموعه تخصصی رایان اقدام به تهیه و فروش پنل تلویزیون در برندهای مختلف نموده است. با توجه به خرید پنل تلویزیون از مراکز اصلی تولید، در اغلب موارد تعمیر تلویزیون پنل شکسته در این مرکز به صرفه خواهد بود. اگر شما هم با شکستگی صفحه نمایش تلویزیون مواجه شده‌اید می‌توانید با اعلام مدل تلویزیون، از مشاورین مرکز تعمیر تلویزیون رایان قیمت پنل تلویزیون خود را دریافت کنید.

309 پاسخ

    1. با سلام، تلویزیون شما یکی از محصولات قدیمی ال جی است. پنل درخواستی شما نایاب است. تنها راه تامین این گونه قطعات تهیه به صورت دست دوم است.

        1. با سلام، قیمت پنل تلویزیون درخواستی شما حدود 6 میلیون تومان است. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با بخش پشتیبانی تماس بگیرید.

          1. با سلام، پنل درخواستی شما موجود است. به علت تعداد محدود و نکات فنی مختلف بهتر است به طور مستقیم با بخش تعویض پنل در ارتباط باشید. در صورت تمایل با بخش پشتیبانی تماس بگیرید: 66942697 – 66593629

      1. با سلام، پنل تلویزیون سامسونگ شما در دو نوع موجود است و برای تعیین آن باید با بخش مشاوره سایت تماس بگیرید
        66942697

    1. با سلام، پنل تلویزیون سامسونگ مدل f در سه ورژن تولید شده است. برای دریافت موجودی و قیمت پنل تلویزیون سامسونگ ابتدا باید مدل کد دقیق دستگاه را مشخص کنید. می توانید در صورت تمایل با بخش مشاوره تعمیر تلویزیون تماس بگیرید تا در تعیین مدل دقیق دستگاه به شما کمک کنند.

    2. سلام یک تلویزیون سامسونگ مدل BU8100دارم که وقتی روشنش میکنم یک نقطه سبز رنگ در صفحه ظاهر میشه و از اون نقطه به صورت اقفی و عمودی خیلی کم رنگتر امتداد پیدا میکنه،میخاستم بدونم مشکل از کدوم قسمت هست و تعمیرش چقدر هزینه داره؟ممنونم

      1. با سلام، پنل تلویزیون شما معیوب است. احتمال تعمیر تلویزیون شما کم است و ترجیحا با ارسال عکس و یا فیلم از متخصصین تعمیرات تلویزیون مشاوره دریافت کنید.

  1. سلام
    قیمت پنل تلویزیون مدل32lf55oD-TA
    میخواستم وباید هر طوری هست بخرم لطفا راهنمای کنید

    1. با سلام، پنل تلویزیون‌های 32 اینچ کمترین تعداد پنل‌های وارداتی را تشکیل می دهد. از طرفی قیمت تمام شده مقرون به صرفه نبوده است و از طرف دیگر با وجود محدودیت‌های مختلف برای وارد کننده صرفه اقتصادی نداشته است. با این وجود با ایجاد استعلام قطعه درخواستی اگر موجودی انبار مثبت باشد به اطلاع شما خواهیم رساند.

  2. سلام.ایا میشه پنل سامسونگ رو بجای پنل ال جی استفاده کرد؟
    پنل ال ای دی ال جی ۴۲ ما شکسته و پرسیدیم میگن‌نیستش.
    الان نمدونم‌قابل تعمیر هست یا نه؟

  3. سلام‌ال‌سی‌دی‌مابراویا۴۰اینچ‌سونی‌ازهرنظر
    سالمه‌فقط‌‌چندروزه‌گوشه‌پایین‌سمت‌راستش‌
    خط‌افتاده‌البته‌تاتلویزیون‌روشن‌نکنیم‌مشخص‌
    نیست‌ممنون‌میشم‌راهنمایی‌بفرماییدباتشکر

    1. با سلام، پنل تلویزیون شما معیوب شده است. با توجه به شکل ایراد که ایجاد خط در صفحه تلویزیون است ممکن است پیکسل سوختگی در تلویزیون شما ایجاد شده باشد. راه حل مشخصی برای رفع پیکسل سوختگی تلویزیون وجود ندارد و تنها راه حل تعمیر تلویزیون سونی شما تعویض پنل خواهد بود.

        1. با سلام، اگر مشکل تلویزیون شما در بخش بک لایت باشه به راحتی قابل تعمیر است اما اگر ایجاد دایره‌های سیاه به دلیل خرابی صفحه نمایش باشد قابل تعمیر نخواهد بود. ایجاد دایره‌های سیاه در صفحه نمایش تلویزیون یکی از ایرادهایی است که در نوع خاصی از صفحه نمایش های تولید شده توسط سامسونگ دیده می‌شود. این پنل ها در تعدادی از مدلهای تلویزیون سونی و سامسونگ استفاده شده است.

          1. سلام و خسته نباشید. پنل ال ای دی سامسونگ مدل ua43nu7900kchd موجود دارید؟ قیمت رو هم لطفا میف مایید؟

          2. با سلام، پنل تلویزیون سامسونگ شما با قیمت 5.5 میلیون تومان موجود است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با بخش مشاوره تعمیرات تلویزیون رایان:66593629 – 66942697 تماس بگیرید.

    1. با سلام، خیر، پنل درخواستی شما موجود نیست. متاسفانه به دلیل تحریم‌هایی که وجود دارد ورود بعضی قطعات به داخل کشور انجام نمی شود و بعضی قطعات مثل پنل تلویزیون هم شامل این بخش می شود.

      1. سلام، ال سی دی سونی مدل 43W800C دارم که یکباره تصویر آن به هم ریخت و وقتی آن را روشن میکنم بعد از چند دقیقه تصویر به هم میریزد و خطوط موازی مشاهده میشود؟ نیاز به تعویض پانل دارد؟ قیمت پانل چقدر است؟

        1. با سلام، به احتمال زیاد برد تیکان تلویزیون شما معیوب است. به مقاله برد تیکان سونی w800c مراجعه کنید. با تطبیق عکس ها با ایراد تلویزیون می‌توانید از خرابی تلویزیون اطمینان حاصل کنید.

    1. با سلام، پنل تلویزیون شما و به طور کل در تمام مدل های سری lm از نوع frameless است. این نوع پنل تلویزیون ال جی بسیار کمیاب است. در حال حاضر موجودی انبار نداریم. اما در طی 10 روز آینده ممکن است این قطعه موجود شود. با بخش مشاوره تعمیر تلویزیون ال جی رایان در تماس باشید.

  4. با سلام، پنل درخواستی شما در نوع j موجود است که مشابه پنل تلویزیون شماست. برای درخواست تعویض پنل تلویزیون و قیمت آن با بخش مشاوره تعمیرات تماس بگیرید.

    1. با سلام، پنل درخواستی شما با قیمت 3.3 میلیون تومان موجود است. برای دریافت نحوه تعویض پنل تلویزیون و راهنمای تعمیر تلویزیون سامسونگ شما با بخش مشاوره تعمیرات تماس بگیرید.

  5. با عرض سلام و صبح بخیر
    پول تلویزیون سامسونگ مدلUA40D5500RRساخت مالزی آیا موجود هست فلت قسمت های بالای پنل آزاد شده و تصویر آن گاهی خوبه گاهی خراب ،آیا باید تعویض کنیم یا تعمیر ؟درضمن قیمت پنل چقدر است؟

    1. با سلام، اگر منظورتان از فلت قسمت بالا ، COF ها هستند در تلویزیون شما در پایین تصویر قرار دارد. اما در تلویزیون شما فلت های گوشواره‌ای هم وجود دارد که در دو سمت پن قرار دارد. در تلویزیون سامسونگ سری D معمولا با خراب شدن فلت هالی گوشواره‌ای ایرادهای خاصی ایجاد می شود که معمول‌ترین آنها خرابی تصویر از سمت چپ و مقدار یک سوم بالای تصویر است. روش‌های مختلفی برای تعمیر و یا تعویض فلت پنل تلویزیون سامسونگ وجود دارد. برای آگاهی از این موارد و هزینه تعمیر تلویزیون سامسونگ خود با بخش مشاوره تعمیرات رایان تماس بگیرید.

  6. سلام خسته نباشید
    من پنل تلویزیونم بدلیل آب خوردگی گویا سوخته، صدا داره ولی تصویر نداره. تلویزیونم سونی ۴۰ اینچ هست، میخواستم بدونم که اگر آب داخل تلویزیون خشک بشه تصویر برمیگرده یا اینکه باید پنل رو تعویض کنم؟ و اینکه قیمت پنل چنده؟

    1. با سلام، اگر از آبخوردگی پنل تلویزیون خود مطمئن هستید باید برای تعمیر آن اقدام کنید. تعویض پنل روی تلویزیون‌ها معمولا مقرون به صرفه نیست. اگر در زمان ورود آب (بعنوان یک رسانا) تلویزیون روشن باشد معمولا فلت های پنل یا برد آدرس و حتی برد تیکان تلویزیون ممکن است آسیب دیده باشد و صرفا با خشک شدن تصویر تلویزیون برنمی‌گردد. برای اطلاعات بیشتر مقاله تعمیر تلویزیون آبخورده مراجعه بفرمایید.

  7. با سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان گروه تخصصی رایان ، میخواستم بپرسم پنل تلویزیون سامسونگ 40 اینچ مدل 6850 سری F موجود هست و چقدر قیمت داره ؟

  8. سلام….وقتتون بخیر
    میخواستم بدونم پنل تلویزیون سامسونگ
    UA43M5870AKCHD
    موجود هست ؟ اگه هست قیمت چنده؟
    پیشاپیش ممنون از پاسخگوییتون

    1. با سلام، در این مدل نوع خاصی از پنل استفاده شده است. می توانید با بخش مشاوره تعمیرات تلویزیون رایان تماس بگیرید.

    1. با سلام، پنل درخواستی شما به دلیل قدیمی بودن دیگر به صورت نو در دسترس نیست. مگر این که در مواردی بتوانید پنل را به صورت دست دوم خریداری کنید. در هر صورت پنل درخواستی شما موجود نیست.

  9. سلام وقت بخیر، صفحه تلویزیون ما زمان خاموشی هیچ شکسدگی نداره اما وقتی روشن میکنیم کنار صفحه شکستگی مشخصه و خطوط عمودی ایجاد شده. این یعنی شکستگی پنل؟ قیمت پنل تلویزیون 55 اینچ اسنوا چنده؟

    1. با سلام، ساختار صفحه نمایش تلویزیون به گونه‌ای است که از چند لایه تشکیل شده است. به بیان ساده لایه رویی که در دسترس ماست به صورت طلق مانند است و یک لایه شیشه مانند در پشت آن قرار دارد. شکستگی صفحه نمایش تلویزیون در واقع در لایه شیشه مانند ایجاد می‌شود. به همین دلیل وقتی حتی روی صفحه شکسته تلویزیون دست می‌کشیم متوجه شکستگی آن نمی‌شویم. ماهیت تیره رنگ صفحه نمایش و عدم وجود نور زمینه در زمان خاموشی تلویزیون باعث دیده نشدن شکستگی در نظر شما می‌شود.

  10. با سلام
    وقت شما بخیر
    تلویزیون ال جی 42 اینچ پشت قرمز هست که پنل اون شکسته موجودی دارید که خرید کنیم ؟
    البته سریال رو هم خدمتتون اعلام میکنم
    متشکرم.

    1. با سلام، اگر منظور شما مدل اسکارلت است که ال سی دی قدیمی ال جی است. پنل درخواستی شما به صورت دست دوم موجود است. با تماس با بخش مشاوره تعمیرات تلویزیون رایان مدل دقیق دستگاه را اعلام کنید.

    1. با سلام، پنل درخواستی شما موجود است. با بخش مشاوره تعمیر تلویزیون رایان با شماره 66942697 تماس بگیرید.

  11. و یک سوال دیگه آیا میشه از پنل هم اندازه یک تلویزیون دیگه با برندی متفاوت اما هم اندازه برای یک برند دیگه استفاده کرد مثلا پنل ۴۳ ال ای دی سامسونگ رو برای سونی استفاده کرد. ممنون

    1. با سلام، پنل تلویزیون به مانند سایر قطعات الکترونیکی مشخصات فنی انحصاری دارد و اگر در مدل دیگر از همین مدل پنل استفاده شده باشد می‌توان انها را بجای هم استفاده کرد. اما به صرف 43 اینچ بودن نمی توان تعویض پنل تلویزیون را به این شکل انجام داد.

    1. با سلام، توجه داشته باشید که در سری ub از پنل‌های به اصطلاح چسبی استفاده شده است. نگهدارنده اصلی صفحه نمایش چسب دوطرفه است که در چهار طرف لیکویید پنل زده می‌شود. به همین دلیل مراحل تعمیر پنل و رفع خطوط عمودی ایجاد شده شرایط خاصی دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر حداق اینچ دستگاه را مشخص کنید و اینکه تعداد چند خط با چه سطح پراکندگی در تصویر ایجاد شده است؟ جواب این سوالات مراحل تعمیر پنل تلویزیون شما و از آن مهمتر امکان انجام و هزینه تعمیر تلویزیون شما را تعیین می‌کند.

    1. با سلام، پنل تلویزیون ال جی مدل 42ln فعلا موجود نیست. قطعه مورد نظر در حال تهیه است و می‌توانید در صو.رت تمایل طی روزهای آینده پیگیر باشید.

  12. سلام دوست عزیز میخواستم بدونم صفحه تلوزیون بنده شکسته و مدل تلوزیون ال جی43lf540t میباشد آیا موجود دارید و اینکه اگه هست قیمتش چقدر میباشد با تشکر

    1. با سلام، قطعه درخواستی موجود نیست. به دلیل تقاضای زیادی که برای پنل تلویزیون ال جی 42 lb وجود دارد به مراجع مختلفی سفارش داده شده ولی تا امروز نتوانسته ایم در کیفیت لازم موجود کنیم. می توانید در سایر مراکز فروش پنل تلویزیون درخواست ایجاد کنید.

  13. سلام پنل تلویزیون ال جی ۴۳ اینچ مدل 43LH549V قسمت بالا سمت چپش شکسته ،روشن میشه تصویر هم داره ولی قسمتی از تصویر سیاهه و قسمتهای بالا تا پائین چندین خط رنگی ممتد افتاده فکر کنم باید تعویض بشه اگه پنلش موجوده قیمتش چقده و آیا ارسال به شهرستان هم دارید.ممنون

    1. با سلام، در وضعیت ضربه خورد پنل تلویزیون که عمدتا باعث شکستگی صفحه نمایش می شود هیچ راه حلی برای تعمیر تلویزیون ال جی شما به جز تعویض صفحه نمایش یا همان لیکویید وجود ندارد. متاسفانه در بازار فروش بسیاری از فروشندگان برای تبلیغ تلویزیونی که قصد فروش آن را دارند ادعا می کنند که پنل تلویزیون ضد ضربه است و این موضوع خریداران را به اشتباه می اندازد که پنل تلویزیون آنها نیازی به محافظت ندارد و با اولین ضربه باید به دنیال تعمیر تلویزیون پنل شکسته خود باشند.

  14. سلام.اگر پنل ای ای دی سامسونگ مدل UA40J5850AW رو موجود دارید یا میتونید تهیه کنید لطفا پاسخ بدید.ممنون.

    1. با سلام، پنل درخواستی شما موجود شده است. در صورت نیاز با بخش مشاوره تعمیرات تلویزیون رایان تماس بگیرید 66593629

    1. با سلام، خیر پنل درخواستی شما موجود نیست. این نوع پنل به صورت نو و آکبند وجود ندارد و تنها به صورت دست دوم و استوک ممکن است قابل تهیه باشد.

  15. سلام ال سی دی 46 سونی دارم به اندازه یک نقطه کوچک وسط تصویر سیاه شده البته باید خیلی دقت کنی تا ببینیش خواستم بدونم مشکلش از پنل هست یا نه و آیا این نقطه بزرگتر میشه یا به همین اندازه میمونه، ممنون میشم راهنمایی کنین

    1. با سلام، احتمالا ایراد تلویزیون شما غیر فعال شدن یک عدد از پیکسل‌های صفحه نمایش تلویزیون شماست. ارسال عکس بهترین روش عیب یابی تلویزیون شما بدون نیاز به حضور تعمیرکار تلویزیون در محل شماست که می‌توانید با ارتباط با متخصصین تعمیر تلویزیون رایان از آن استفاده کنید.

  16. سلام.پنل تلوزیون LG 37LH700YR موجود هست؟ میدونم قدیمی هست ولی اگه دست دوم هم باشه مشکل نداره،ده سال بیشتره تلوزیون خاموشه و میشه گفت خیلی کم کارکرد! به دلیل اندازه غیر متقارن اگر موحود باشه.بسیار خوشحال میشم.ممنون

    1. با سلام، مدل تلویزیون را قید کنید. البته برای تعیین قیمت پنل تلویزیون پست جدید ایجاد کنید.

  17. سلام.
    من تلویزیون ال جی ۴۲ اینچ دارم دو روزی هست رنگ چهره ها مقداری قرمز رنگ شده علتش از چی می‌تونه باشه.ممنون از شما.

    1. با سلام، خرابی برد تیکان محتمل‌ترین ایراد در خرابی تلویزیون شماست. البته خرابی مین برد را هم نباید حذف کرد. تعیین مدل کد تلویزیون در بررسی و عیب یابی تاثیر زیادی دارد که البته قید نکرده‌اید.

    1. با سلام، پنل تلویزیون 32 اینچ در تعدادی از مدل‌های سامسونگ و ال جی موجود است. برای اطلاع از موجودی دقیق باید مدل کد تلویزیون را ذکر کنید و یا با پشتیبانی سایت 66942697 تماس بگیرید.

    1. با سلام، پنل تلویزیون سامسونگ شما به صورت لیکوئید موجود است. در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر و نحوه تعویض پنل تلویزیون و قیمت آن، با بخش پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

    1. با سلام، پنل درخواستی شما در نمونه شرکتی موجود است و قیمت آن در حدود 2 میلیون تومان با هزینه تعویض و تعمیر تلویزیون است. در صورت تمایل می‌توانید با بخش پشتیانی برای ثبت نوبت تعمیرات یا دریافت پنل تلویزیون تماس بگیرید.

  18. سلام خسته نباشید
    قیمت صفحه ال ای دی تلویزیون سامسونگ ۴۰ اینچ مدل ua40h5270as چند است؟ به همراه هزیته تعویض آن
    باتشکر از زحمات شما

    1. با سلام، پنل درخواستی شما با قیمت 6.5 میلیون تومان و موجود است. در صورت تمایل با بخش پشتیبانی تماس بگیرید.

  19. سلام وقت بخیر چند خط افقی در کنار تصویر تلویزیون سونی ۵۵ اینچ مدل x8000h ایجاد شده مشکل از پنل هست؟ قیمت پنل چقدر هستش و اگر الان تعویض نشه این خطوط بیشتر میشه؟

    1. با سلام، اگر پنل تلویزیون ضربه نخورده است توصیه می کنیم در اسرع وقت برای تعمیر پنل تلویزیون سونی خود اقدام کنید. کارکردن تلویزیون در این حالت می تواند امکان تعمیر را کم کند به صورتی که وقتی بعد از چند ماه برای تعمیر پنل تلویزیون اقدام می کنید، با کیفیت امروز انجام نخواهد شد.

  20. باسلام خسته نباشید
    پنل تلوزیون سامسونگ مدل UA48K6950AW موجود دارین؟
    اگه موجوده قیمت و هزینه تعویضش چند میشه؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. با سلام، پنل تلویزیون شما در دو نوع موجود است : 8.5 و 3.5 میلیون تومان. برای دریافت اطلاعات بیشتر با بخش پشتیبانی و با شماره‌های 66593629 و 66942697 تماس بگیرید.

  21. با عرض سلام
    پنل تلویزیون اینجانب نقطه نقطه سیاه زاهر شده بیشتر هم می‌شود مدل دستگا سونی ۴۰ اینچ
    klv_40BX400

    1. با سلام، ایرادی که به صورت ایجاد لکه‌های سیاه در تلویزیون سونی مخصوصا مدل‌هایی مانند ex400 و bx400 ظاهر می‌شود مربوط به خرابی (صفحه نمایش در آنها است. تنها راه حل تعمیر، تعویض پنل است که با توجه به قیمت پنل و شرایط تعویض آن منطقی به نظر نمی‌رسد.

  22. سلام .پنل تلویزیون ۴۹ اینچ سامسونگ منحنی موجود دارید؟و هزینه رو هم اگر لطف کنید ممنون میشم .

    1. با سلام، پنل تلویزیون منحنی سامسونگ در تعداد بسیار محدودی وارد شده است. مدل دقیق دستگاه را در پیام دیگری بنویسید. چون پیام‌های قبلی شما در دسترس نخواهد بود لطفا هر پست را به صورت یک نوشته کامل ارسال کنید.

    1. با سلام، پنل تلویزیون سامسونگ مدل f در تعداد بسیار محدود موجود شده است. در صورت تمایل به ثبت نوبت و درخواست تعمیر تلویزیون با شماره 66942697 تماس بگیرید.

  23. با سلام تلویزیون سونی ۵۲مدلklv52v550Aدارم رنگ قرمزی بیشتر هست وقتی تصویر نشان میدهد تصویر قرمز را بیشتر از آنچه باید باشه نشان میدهد مثل اینکه درصد رنگ را زیاد کرده باشید لطفا راهنمایی کنید

    1. با سلام، تنظیمات مختلفی در تلویزیون سونی برای رنگ وجود دارد که برخی از آنها در دسترس مصرف کننده و برخی دیگر در دسترس بخش خدمات و نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی است. تنظیمات را چک کنید و اگر نتیجه نگرفتید حداکثر ریست تلویزیون سونی را انجام دهید اما خواهشا از ورود به سرویس مد دستگاه خودداری کنید تا مشکل شما تغییر نکند. برخی از مشتریان بدون داشتن اطلاعات کافی وارد بخش های حساس نرم افزاری شده و تغییراتی را ایجاد می کنند که قابل برگشت نیست و تنها راه تعمیر تلویزیون سونی، تعویض مین برد تلویزیون خواهد شد.

    1. با سلام، تلویزیون‌های 32 اینچ به دلیل ارزش ریالی پایین‌تر نسبت به سایر اندازه‌های تلویزیون، در بخش تعویض تلویزیون پنل شکسته، پذیرش نمی‌شوند.

    1. با سلام، پنل‌ تلویزیون به دلیل ریسک بالای حمل و نقل قابل ارسال نیست. کلیه پنل‌های فروخته شده در مجموعه رایان از طرف متخصصین مجموعه نصب و گارانتی و سپس تحویل می‌شود.

    1. با سلام، پنل درخواستی شما با قیمت 14 میلیون تومان موجود است. در صورت تمایل با بخش پشتیبانی تماس بگیرید.

    1. با سلام، مدل تلویزیون را ناقص نوشته‌اید. اما در سایز 65 اینچ فعلا هیچ نوع پنل سامسونگ موجود نیست. طی هفته‌های آینده پیگیری کنید.

      1. سلام
        ال سی دی سونی 43W800C دارم که یکباره تصویر به هم ریخت و خطوط موازی آمد. آیا پنل سوخته؟ اگر موجود هست چه قیمت است؟ ممنون

        1. با سلام، با توجه به آمار تعمیر تلویزیون سونی، اشکال پیش آمده در دستگاه شما مربوط به خرابی برد تیکان تلویزیون سونی شماست. در نوشته‌ جداگانه در مورد این ایراد توضیح داده‌ایم. در این نوشته‌ها مراحل تعمیر و قیمت برد تیکان تلویزیون سونی مشخص شده است.

    1. با سلام، پنل درخواستی با قیمت 10.5 میلیون تومان موجود است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در صورت نیاز با بخش پشتیبانی تماس بگیرید :66593629

    1. با سلام، پنل درخواستی به صورت دست دوم موجود است. به علت محدودیت در تعداد با بخش پشتیبانی تماس بگیرید.

  24. سلام پنل تلویزیون ضربه خورده شکسته سامسونگ مدل UA49kU7500K موجود دارید قیمت چقدر است وبرای تعویض راهنمایی کنییدممنون از سایت خوبتون

        1. با سلام، پنل تلویزیون ال جی شما در سایز 42 و 47 موجود است. برای استعلام قیمت پنل درخواستی باضافه هزینه تعمیر تلویزیون با بخش پشتیبانی تماس بگیرید.

    1. با سلام، پنل درخواستی فعلا موجود نیست. برای تامین قطعه درخواستی طی 10 روز آینده در تماس باشید.

  25. سلام پنل تلویزیون ما ال چی مدل LM66100 در اثر ضربه در قسمت بالا شکسته ،که از وسط بالا به صورت ترک تا گوشه سمت چپ کشیده شده قسمت پایین رو که فشار می دیم ،تصویر بخشی که سالم است می آید آیا امکان تعمییر داره یا خیر اگر باید تعویض بشه پنل آن رو دارید ،قیمتش چقدر هست آیا تعویض آن مقرون به صرفه هست راهنمایی بفرمایید ممنون میشم باتشکر

    1. با سلام، بخش سایز مدل کد تلویزیون را حذف کرده‌اید. عبارت مدل کد را به طور کامل قید کنید. پنل تلویزیون ال جی شما در سایز 42 و 47 در تعداد محدودی موجود است.

      1. با سلام و تشکر
        مدل LG 42LM66100-TB میباشد
        قیمتش رو بفرمائید و اینکه آیا امکان ارسال و نصب در شهرستان مشهد هم هست و هزینش چقدره؟
        باتشکر

        1. با سلام، قیمت پنل تلویزیون شما با هزینه نصب حدود 7.5 میلیون تومان است. به دلیل امکان شکستگی، ارسال پنل انجام نمی‌شود.

    1. با سلام، عبارت kdl پیشوند عبارت مدل کد در چند صد مدل از تلویزیون‌های سونی است. برای استعلام قیمت پنل تلویزیون عبارت مدل کد را به طور کامل در یک پست جداگانه ارسال کنید.

  26. سلام .پنل سامسونگ50 اینج مدل AU7000اگر دارید میخواستم قیمت تعویض آن را اعلام فرمایید ونزدیکترین شعبه شما درگیلان رانیزبفرمایید ممنون

    1. با سلام، در تلویزیون سونی شما دو نوع پنل استفاده شده است. لطفا با داشتن سریال دستگاه با بخش پشتیبانی تماس بگیرید.

    1. با سلام، پنل درخواستی شما با قیمت 6.2 میلیون تومان و گارانتی 6 ماهه موجود است. برای خرید پنل تلویزیون شکسته خود با بخش پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

  27. با سلام
    قیمت پنل ۴۲ ال جی مدل lb
    و اینکه تلویزیون اپدیت کردم دیگه فارسی نمیشه به گوشی هم وصل نمیشه
    ممنون از راهنماییتون

    1. با سلام، لطفا سوالات خود را در تاپیک‌های مربوطه بزنید تا جوابگویی راحت‌تر بوده و جواب داده شده به نظر سایر کاربران آن نوشته هم برسد.
      دو مشکل مجزا مطرح کرده‌اید: برای مشکل فارسی نشدن تلویزیون ال جی شما : احتمالا در آپدیت جدید زبان فارسی در بخش تعیین زبان تلویزیون نیست. برای رفع مشکل باید با استفاده از منوی تنظیمات زبان فارسی را به زبان‌های در دسترس تلویزیون اضافه کنید.
      در مورد وصل نشدن تلویزیون به گوشی: احتمالا نرم افزاری که استفاده کرده‌اید معیوب بوده است. برای آپدیت تلویزیون حتما باید از نرم افزارهای تست شده استفاده کنید.

    1. با سلام، پنل درخواستی با قیمت 3.5 میلیون تومان موجود است. در صورت نیاز با بخش مشاوره تعمیرات تلویزیون تماس بگیرید.

    1. با سلام، جواب داده نشده چون سوالتون کامل نیست. برای استعلام قیمت پنل تلویزیون در هر برند، مدل دقیق لازم است. ضمنا سوالات قبلی در دسترس نیست. هر پست را به صورت مستقل و کامل بنویسید.

    2. با سلام، مدل کد تلویزیون را قید نکرده‌اید. تی سی ال در سایز 32 اینچ چند مدل تلویزیون تولید کرده و دارای پنل‌های مختلفی هستند. ضمنا هر پست را به صورت مستقل بنویسید. سوالات قبلی در دسترس نیست.

    1. با سلام، پنل سامسونگ درخواستی شما با قیمتی حدود 4 میلیون تومان و فعلا موجود است. برای اطلاعات بیشتر و دریافت نحوه تحویل با بخش پشتیبانی تماس بگیرید.

    1. با سلام، پنل ال جی 47 مدل ln موجود و قیمت آن با هزینه تعویض حدود 5 میلیون تومان است. برای اطلاعات بیشتر با بخش پشتیبانی تماس بگیرید.

  28. سلام ببخشید اشتباه از من بوده
    تلویزیون من شیاومی32اینچ 4A مدل سال 2020
    ولی تحقیق کردم متوجه شدم پنل های شیاومی را TCL میزنه. مدل دقیق پنل هم
    LVW320CSDX E0382
    CUSTOMER MODEL.MI32TV(V52T)
    CUSTOMER P/N:D431032246901
    TCL MODEL:32D1220
    TCL PIN:4A-LD3205-CSYGTA
    PRODUCT:TST3151A0724468-03L-H

    1. با سلام، پنل درخواستی شما طبق استعلام، موجود نیست. اما سفارش و درخواست را کنسل نکرده‌ایم. در صورت موجودی پنل تلویزیون شما در هر یک از واحدهایی که با ما در ارتباط هستند به شما از طریق ایمیل اطلاع داده خواهد شد.

      1. ببخشید یه تعمیرگاه به من گفته پنل ال جی هم بهش میخوره خواستم بدونم مشکلی پیش نمیاد اگر پنل ال جی به تلویزیون شیاومی بندازم؟

  29. سلام مدل تلویزیون این هست جناب مهندس
    UA49k6965AWCHD
    پنل شکسته متاسفانه
    خواستم بپرسم پنل این مدل و دارید
    ممنونم

    1. با سلام، پنل تلویزیون شما موجود است. البته دستگاه شما جزء تلویزیون‌های بدون گارانتی به حساب می‌آید. برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت پنل تلویزیون با بخش مشاوره تماس بگیرید.

    1. با سلام، پنل تلویزیون ال جی موجود است. برای دریافت نحوه ایجاد درخواست قیمت با بخش مشاوره تعمیر تلویزیون رایان تی وی تماس بگیرید.

  30. سلام تلویزیون سونی 40 اینچ مدل 40R470B در اثر ضربه صفحه نمایش آسیب دیده و تصویر به هم ریخته نمایش می دهد آیا پنل آسیب دیده و قابل تعویض است؟ لطفا قیمت را بفرمایید

    1. با سلام، پنل تلویزیون شما با قیمت 4.5 میلیون تومان موجود است. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با بخش پشتیبانی تماس بگیرید. 66593629

  31. سلام و خسته نباشید
    پنل تی وی سامسونگ ۴۶ اسمارت شکسته
    پنل نو یا دست دوم برا این مدل موجود دارین؟
    ممنون

    1. با سلام، برای درخواست قیمت پنل تلویزیون و یا موجودی آن نیازمند مدل کامل تلویزیون هستیم. در پست جدید اطلاعات کامل بفرستید چون نوشته ‌های قبلی شما دیده نمی‌شود.

  32. با سلام پنل تلویزیون سامسونگ مدل UA40F6450AM موجود هست یا خیر واگر هست قیمت تعویض آن چقدر میشود با تشکر

  33. سلام،تلفزیون من۴۸اینج سامسونگ مدلua48j48565awهستش ،چن مدته یه خطوط خیلی ریز فقط تو رنگ آبی این حالت تو آنتن و تو یو اس بی خیلی کم یا میاد و میره ولی از طریق کابل اچ دی ام آی تصویر خوبه دادم تعمییر کار گفت از فلتشه ،فلتش رو عوض کرد یه مدت خوب شد دوباره برگشت به حالت اول بعد تعمییر کار میگه از پنله از پیکسلاشه،بنظرتون درس داره میگه لطف کنید راهنماییم کنید

    1. با سلام، اظهار نظر در مورد دستگاهی که فلت پنل آن تعویض شده و تعمیرکار تلویزیون روی آن تعمیرات مختلفی انجام داده و نتیجه گرفته نشده … بدون بازدید و یا حداقل دیدن عکس کاملا اشتبه و به بیراهه است. قطعاتی که در این بخش کار می‌کنند نزدیکی زیادی به هم دارند اما در عین حال قابل تفکیک هستند. از متخصصین تعمیر تلویزیون با ارسال عکس یا فیلم مشاوره بگیرید.

    1. با سلام، پنل درخواستی شما به صورت دست دوم موجود است. برای دریافت قیمت پنل تلویزیون خود با بخش مشاوره تماس بگیرید.

      1. با سلام، پنل تلویزیون ال جی درخواستی شما با قیمت 13 میلیون تومان و در تعداد بسیار محدود موجود است. با توجه به نوسانات قیمت و موجودی محدود لطفا به صورت روزانه با پشتیبانی چک بفرمایید. 66942697

    1. با سلام، پنل درخواستی با قیمت 12 میلیون تومتن موجود است. در صورت تمایل با بخش پشتیبانی تماس بگیرید.

    1. با سلام، پنل تلویزیون 43 اینچ ال جی درخواستی شما در تعداد محدود موجود است. در صورت تمایل با بخش پشتیبانی تعمیر تلویزیون ال جی سایت تماس بگیرید: 66942697

  34. سلام، پانل تلویزیون ال ای دی ال‌جی 50 اینج اسمارت مدل LG 50LB6520 یه خط 2 سانتی قسمت سمت راست از بالا به پایین هست لطفا راهنمایی کنید فکر کنم احتیاج به تعویض پانل دارد

    1. با سلام، ایرادهایی که در قسمت پنل تلویزیون وجود دارد نسبت به وضعیت ایجاد خط عمودی در صفحه نمایش تلویزیون ممکن است قابل رفع یا غیر قابل تعمیر باشد. تلویزیون شما عمر بالایی ندارد و اگر عامل ضربه در میان نباشد می‌توان برای تعمیر پنل تلویزیون اقدام کرد.

    1. با سلام، پنل تلویزیون 49 ال جی شما با قیمت 11.200 و در تعداد محدود موجود است. در صورت نیاز با بخش پشتیبانی 66942697 تماس بگیرید.

    1. با سلام، پنل تلویزیون درخواستی شما در صورت مشابه بودن با نمونه‌های موجود حدود 9 میلیون تومان قیمت دارد.

    2. باسلام و خسته نباشید
      پنل تلویزیون 40w600b دارین قیمتش چنده
      به استان های دیگر با پست می فرستید
      ممنون میشم راهنمایی کنید تعمیر کنیم یا نه

  35. با سلام
    پنل تلویزیون سامسونگ مدل
    UA48K6950AWCHD
    موجود هست پنل شکسته آیا تعمیر میشه الان تصویر کلا نداره فقط صدا پخش میشه ممنون.

  36. باسلام
    قیمت پنل سامسونگUA48K6950AWCHD
    چنده؟پنل شکسته تصویر نداره فقط صدا داره ایا تعمیر هم میشه یا باید تعویض بشه؟
    تشکر

    1. با سلام، پنل تلویزیون سامسونگ درخواستی شما موجود بوده است. به دلیل تغییر در اطلاعات واحد انبار با 66942697 تماس بگیرید

    1. با سلام، پنل درخواستی شما به صورت استوک موجود بوده است. برای استعلام قیمت و موجودی با بخش مشاوره تعمیرات تلویزیون رایان تماس بگیرید: 66942697

  37. با سلام خدمت شما پنل تلویزیون سونی ۵۰ اینچ مدل KDL _ sow800c دچار مشکل شده خطهای عمودی در تصویر دیده میشه
    سوالم اینکه آیا تعویض پنل مقرون به صرفه است یا خرید یک تلویزیون جدید
    ولطفا یک برند تلویزیون ۵۰ اینچ به جز سونی معرفی کنید

    1. با سلام، خرابی برد تیکان تلویزیون سونی یکی از ایرادهای شایع در تلویزیون سونی شماست که مدل درست و دقیق آن 50W800C است. نوشته مفصلی راجه به تعمیر برد تیکان تلویزیون سونی مدل W800C داریم. در این نوشته راههای تعمیر تلویزیون سونی در این ایراد را توضیح داده ایم.

    1. با سلام، خیر پنل تلویزیون شارپ درخواست شما موجود نیست. شرکت شارپ یکی از معدود تولیدکنندگان صفحه نمایش تلویزیون است که محصولات ان در بسیاری از برندهای مطرح مانند سونی، فیلیپس و توشیبا استفاده شده است. اما از نظر تامین قطعات یدکی در این بخش محدودیت زیادی وجود دارد.

    1. با سلام، پنل تلویزیون دوو در چند مدل که از محصولات الجی دیسپلی استفاده کرده است موجود است. برای اطلاع از موجودی پنل تلویزیون دوو و قیمت ان با بخش پشتیبانی سایت تماس بگیرید. 66942697

  38. سلام صفحه سونی ال ای دی۴۲ اینچ مدل40Ex720 بر اثر آب خودگی و روشن کردن خراب شده است بردم تعمیر کار نتوانسته تعمیر کند می خواستم آیا در بازار موجود است قیمت چنده

    1. با سلام، با توجه به وجود دستگاههای مختلف (باندینگ و لیزر) در مجموعه تعمیر پنل رایان و اطلاعات کاملی که در زمینه تعمیر پنل تلویزیون سونی وجود دارد تقریبا همه دستگاههایی که به این بخش مراجعه می کنند تعمیر خواهند شد. البته مدل ex720 به دلیل شناخت کاملی که از آن وجود دارد باید قابل تعمیر باشد. توصیه میکنیم با یکی از مراکز مجهز به دستگاه تعمیر پنل تلویزیون تماس بگیرید.

    1. با سلام، پنل تلویزیون الجی درخواستی شما در تعداد بسیار محدود ارائه شده است. در صورت تمایل به رزرو نوبیت و خرید پنل تلویزیون با بخش مشاوره تعمیر تلویزیون رایان تی وی تماس بگیرید.

  39. سلام خسته نباشید پنل سامسونگ ۵۵اینچ au9000کریستالی و دووDUHD-49H7000-DPBرو موجود دارید و اگه نباشه آیا پنل دیگه ای به این دوتا تلویزیون میخوره
    خیلی ممنونم اگه پاسخی بهم بدید

    1. با سلام، پنل تلویزیون سامسونگ 55 اینچ موجود نیست، اما پنل تلویزیون دوو که درخواست کردید باید با بخش پشتیبانی تماس گرفته و اطلاعات دقیق تری ارائه دهید. 66942697

  40. سلام خسته نباشید قیمت پنل ال ای دی اسنوا ۴۳ مدل nk13000m رو دارید اگه دارید قیمتش رو لطف میکنید بگید؟

    1. با سلام، پنل تلویزیون اسنوا که مورد تقاضای شماست در تعداد محدود موجود است. در صورت نیاز به سفارش به روز استعلام موجودی بگیرید. قیما پنل تلویزیون اسنوا 43: 6.2 میلیون تومان

  41. سلام مهتدس تلویزیون سونی W700 46 اینج دهرم ک۶ ندتیه پرش داره . یکی اند همینطوری نطر داده که از پنل است . یا پنل و عوض کنید و یا از Blending Mode‌ باید بشه . . شما نظرتون جیه . میشه راهنمای بفرمتید . البته قبلا بعد چند ثانیه پرش کلا خوب میشد و وقتی خاموش میکردم و بعد روشن میکردم مرش ظاهر میشد . ولی الان بطور کلی مرشش بیشتر شده .

    1. با سلام، اگر منظور شما وجود پرش در تلویزیون و روش تعمیر آن است باید بگوییم که نمی توان بدون عیب یابی دقیق و تست پنل تلویزیون راجع به آن نظر داد. اگر پنل تلویزیون معیوب باشد قطعا بهترین راه تعویض پنل تلویزیون است اما در مدل تلویزیون شما نه قطعه یدکی موجود است و نه اگر موجود باشد قیمت ان مقرون به صرفه. به هر حال توصیه می کنیم برای تعمیر تلویزیون سونی خود با یکی از مراکز مجهز به دستگاههای تعمیر پنل تماس حضوری و یا از طریق ارسال فیلم و عکس داشته باشد تا راهنمایی جامع تری دریافت کنید.

  42. سلام
    وقت بخیر
    پنل سامسونگ 48 سری Ua48h6400ar رو در صورت موجود قیمت اعلام می کنید، هزینه تعویض چقدر میشه؟

    1. با سلام، قطعه درخواستی شما به صورت لیکویید جایگزین موجود است. برای اطلاعات بیشتر با بخش پشتیبانی سایت تماس بگیرید: 66942697

    1. با سلام، پنل تلویزیون سونی به دلیل مشکلاتی که در بخش تعویض پنل وجود دارد بسیار کمیاب است. سیستم عیب یابی تلویزیون سونی باعث می شود این مشکل به صورت خاص در این برند بیشتر ایجاد شود. پنل تلویزیون سونی 50 اینچ شما به صورت دست دوم ابتدای ماه آینده موجود می شود. با بخش پشتیبانی سایت تماس بگیرید: 66942697

    1. با سلام، برای مشخص شدن موجوی پنل و تطبیق قطعات موجود با تلویزیون شما اطلاعات بیشتری لازم است. می توانید با بخش مشاوره تعمیرات تلویزیون رایان تماس بگیرید : 66942697

    1. با سلام، پنل تلویزیون شما با قیمت 6.5 میلیون تومان و در تعداد محدود موجود است. برای اطلاع از شرایط تعمیر تلویزیون پنل شکسته با پشتیبانی سایت تماس بگیرید: 66942697

  43. قیمت پنل سامسونگ مدل UA32M4850 چند است آیا لکویید دیگری دارین به این بخورد این ال دی است اما پنلش مثل ال سی دی است شکستی ندارد خیلی دقت کردم از داخل انگار ضربه خورده سه تا حباب سیاه کریستال مایع وسط پنل است اندازه سکه ۲ریالی ممنون می شوم جواب بدهید

    1. با سلام، ابتدا باید بگوییم که هر چند عبارت LCD به معنای کریستال مایع است اما در عمل به این گوون نیست که با شکستن پنل تلویزیون مایع داخل آن خارج شود. ایجاد حباب در صفحه تلویزیون به دلیل جدا شدن لایه های آن و ورود هوا به این قسمت است. می‌تئانید برای دریافت مشاوره رایگان با متخصصین تعمیر تلویزیون رایان تی وی به صفحه زیر مراجعه کنید.

      تعمیر تلویزیون سامسونگ

    1. با سلام، پنل تلویزیون ال جی شما ارتباطی به بخش مین برد و رودی های مختلف آن ندارد. گیرنده های داخلی دستگاه شما روی مین برد است و ارتباطی به صفحه نمایش تلویزیون ال جی شما ندارد. پنل تلویزیون ال جی مدل 42LN فعلا موجود نیست. در صورت نیاز به درخواست ثبت سفارش با بخش پشتیبانی تماس بگیرید. 66942697

    1. با سلام، فعلا پنل تلویزیون 48 اینچ موجود نیست. برای استعلام قیمت و درخواست ثبت می‌توانید با بخش مشاوره تعمیرات تماس بگیرید.

    1. با سلام، ایرادی که شما با آن مواجه شده‌اید یکی از ایرادهای شایع در تعدادی از مدل‌های تلویزیون ال جی است. در نوشته زیر اطلاعات کاملی از این ایراد و نحوه برطرف کردن ان وجود دارد:

      علت آبی شدن تصویر تلویزیون ال جی و نحوه برطرف کردن آن

  44. سلام تلویزیون بنده به علت اب خوردگی تصویر سفید نشان میده قیمت پلنش چقدر هست
    سونی 46ex520 هست ممنون

    1. با سلام، آبخوردگی پنل تلویزیون در اغلب موارد قابل تعمیر است. در عین حال تلویزیون سونی EX520 در بخش تعمیرات کاملا شناخته شده است و احتمال تعمیر ان بالا است. با بخش پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

    1. با سلام، پنل درخواستی شما در دو نوع موجود است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید در ساعات کاری غیر از پنج شنبه ها با 66942697 تماس داشته باشید.

  45. دورود و خسته نباشید
    پنل پلاسما سامسونگ مدل ps43e495b1m
    موجود دارید و قیمتش چنده اگه موجوده البته

    1. با سلام، پنل تلویزیون شما از نوع پلاسما بوده و با وجود کمیاب بودن، موجود است. برای دریافت قیمت پنل تلویزیون پلاسما 43 اینچ با بخش پشتیبانی سایت تماس بگیرید: 66942697

  46. سلام تلویزیون پنجاه اینچ سامسونگ یک خط گوشه تلویزیون افتاده تا بالا رفته تلویزیون سالمه هیچ مشکلی نداره فقط اون خط افتاده درست میشه یانه

    1. با سلام، در بخش تعمیر پنل تلویزیون، عموم ایرادهایی که به جز در اثر ضربه باشد قابل تعمیر است. ابتدا با بخش مشاوره تعمیرات تلویزیون رایان ارتباط بگیرید و در صورت نیاز عکس از برچسب مدل و شکل ایراد ارسال کنید تا راهنمایی تکمیلی دریافت کنید.

    1. با سلام، قطعه درخواستی شما مجود نیست اما احتمال موجودی آن طی چند روز آینده وجود دارد. در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر و نحوه ثبت درخواست می‌توانید با شماره 66942697 تماس بگیرید.

  47. سلام وقتتون بخیر لیکوئید تلویزیون 43LJ52100Gl_TD شکسته می خواستم بدونم لیکوئیدش موجود دارید وقیمتش چند هست

    1. با سلام، پنل تلویزیون 48 اینچ تی سی ال شما موجود است. در صورت متایل به درخواست استعلام قیمت با بخش پشتیبانی تماس بگیرید: 66942697 – 66593629

    1. با سلام، برای استعلام موجودی پنل تلویزیون سامسونگ شما نیاز به اطلاعات بیشتر هست. در صورت تمایل به ثبت درخواست با واحد پشتیبانی سایت در تماس باشید: 66942697 – 66593629

    1. با سلام، پنل تلویزیون درخواستی شما در تعداد محدود ماه گذشته موجود بوده است. در صورت تمایل به استعلام موجودی و قیمت پنل تلویزیون سونی، می‌توانید در روزهای کاری با بخش پشتیبانی سایت تماس و روش ثبت درخواست را ایجاد بفرمایید: 66593629 021 – 66942697 021

    1. سلام. پنل تلویزیون الجی 43 اینچ درخواستی با قیمت 7.200 موجود است. در صورت تمایل به ادامه مشاوره تعمیرات تلویزیون با بخش پشتیبانی سایت تماس بگیرید: 66942697 – 021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط