فلش خور کردن ضبط خانگی ، سینمای خانگی و دی وی دی پلیر

فلش خور کردن ضبط خانگی

آنچه در این نوشته خواهید خواند

فلش خور کردن ضبط خانگی و نصب بلوتوث روی آنها یکی از خدمات ویژه مجموعه رایان است. در ادامه راجع به آن بیشتر توضیح می دهیم.

اکثر ما دستگاه های صوتی متفاوتی مانند ضبط های خانگی ، ست های چند طبقه ، آمپلی فایرها در منزل داریم که به دلیل کیفیت بالایی که دارند هنوز آنها را نگه داشته ایم اما بدلیل نداشتن امکانات روز نمی توانیم از آنها استفاده کنیم.

بسیاری از این دستگاه ها حتی قابلیت خواندن دیسک های DVD را هم ندارند اما راه چاره چیست و چگونه می توان از آنها استفاده کرد؟

همانطور که دیسک های DVD جای دیسک های VCD و AUDIO را گرفتند حافظه فلش با ظرفیت های بسیار بالاتر و قابلیت رایت چند هزار باره جای دیسک های DVD را تصرف کرده است و این مسیر به سمت ارتباط بلوتوثی پیش می رود که در آن نیاز به هیچ گونه ابزاری برای انتقال اطلاعات نیست.

فلش خور کردن ضبط خانگی و نصب بلوتوث روی آنها دستگاه های قدیمی و بدون استفاده شما را بوسیله آخرین امکانات و ابزارها بروزرسانی می کند و شما صاحب دستگاهیی می شوید که در عین حال که کیفیت بالایی دارد از امکانات جدید ارتباطی هم برخوردار است.

 

فلش خور کردن ضبط خانگی
فلش خور کردن ضبط خانگی

 

بردهایی که برای این منظور ساخته شده اند در کیفیت های متفاوت و امکانات مختلف در دسترس هستند و می توان از آنها استفاده کرد:

      1.برد بلوتوث

قابل نصب روی انواع دستگاه های صوتی مانند ضبط های خانگی ف آمپلی فایرها و حتی تلویزیون ها است. نصب این برد به صورت کاملا داخلی انجام می شود و هیچ تغییری در ظاهر دستگاه ایجاد نمی شود.

نصب بلوتوث روی دستگاه های مختلف بوسیله مجموعه رایان 6 ماه گارانتی و ضمانت کیفیت صدای خروجی دریافت می کند.

     2.فلش خور کردن ضبط خانگی به همراه بلوتوث

بردهای جدیدی که برای فلش خور کردن دستگاه ها استفاده می شوند دارای قابلیت بلوتوث نیز هستند.

این بردها به دو صورت در دسترس هستند : بردهایی که به صورت توکار استفاده می شود و بردهایی که به صورت روکار استفاده می شود.

بردهای روکار دارای یک باکس کامل هستند و صفحه نمایش اطلاعات ، ورودی AUX ، ورودی SD CARD و ریموت کنترل از دیگر امکانت این بردها هستند.

بردهای فلش خور کردن معمولا روی تاج دستگاه و یا در محل دلخواه مشتری قابل نصب هستند و سیگنال صدا بوسیله کابل های شیلد دار که ضد نویز و پارازیت هستند از مسیرهای مخفی به داخل دستگاه منتقل می شوند.

اصلاحیه فلش خور کردن ضبط خانگی و نصب بلوتوث

بسیاری از دستگاه هایی که به مجموعه رایان در این بخش مراجعه می کنند نیاز به انجام اصلاحیه و نصب مجدد دارند.

اینها دستگاه هایی هستند که برای فلش خور کردن و یا نصب بلوتوث اقدام کرده اند اما صدای خروجی نویزدار بوده و نتیجه مطلوب نداشته است.

خدمات مختلف این بخش اعم از فلش خور کردن ضبط خانگی ، سینمای خانگی ، دی وی دی پلیر ، نصب بلوتوث و موارد مشابه با ضمانت کیفیت صدای خروجی به صورت 100% و گارانتی 6 ماهه ارائه می شود.

از کار افتادن خروجی صدا (AUX) در خرابی بخش سی دی ضبط خانگی

در بسیاری از دستگاه های ضبط و سینمای خانگی فلش خور کردن و یا نصب بلوتوث همراه با تعمیر دستگاه درخواست می شود.

یکی از وِیژگی های طراحی در این دستگاه ها اینست که صدای خروجی در برد سروو ( کنترلر بخش دیسک درایور) پردازش می شود و در صورت خرابی بخش سی دی دستگاه این برد هم از کار افتاده و صدای خروجی قطع می شود و حتی نمی توان از خروجی AUX دستگاه استفاده کرد.

یکی از ایده های اصلی تعمیر این دستگاه ها ، تعمیر بخش سی دی و سایر قطعات معیوب با کمترین هزینه و نصب بردهای فلش خور کردن و یا نصب بلوتوث روی دستگاه است تا بهترین نتیجه و کمترین هزینه را ایجاد کند.

 

فلش خور کردن و نصب بلوتوث روی دستگاه های مختلف در مجموعه رایان بوسیله متخصصین تعمیر سینمای خانگی/ تعمیر دی وی دی انجام می شود. این متخصصین با رعایت بالاترین نکات نصب و ارتقاء سخت افزاری دستگاه بالاترین کیفیت صدای خروجی را برای دستگاه شما تضمین می کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط