سیستم صوتی خانگی دست دوم چی بخرم؟

سیستم صوتی خانگی دست دوم

آنچه در این نوشته خواهید خواند

بسیاری از ما دوست داریم که در کنار سیستم تصویری منزل یک سیستم صوتی با کیفیت و توان خروجی بالا داشته باشیم که هم بتوانیم در جشن‌های خودمانی از آن استفاده کنیم و هم بتوانیم در فضای منزل موزیک مورد علاقه خود را با آن گوش کنیم. اما نمی‌خواهیم خیلی برای آن هزینه کنیم و ترجیح می‌دهیم که هزینه اصلی را به بخش تصویری و خرید تلویزیون اختصاص دهیم. در این جا خرید سیستم صوتی دست دوم می‌تواند گزینه مورد نیاز ما باشد. خرید سیستم صوتی خانگی دست دوم به ما اجازه می‌دهد دستگاههای با کیفیت و توان خروجی مورد نظرمان را با قیمتی پایین‌تر خریداری کنیم. اما چه مدل دستگاه و از چه برندی می‌تواند یک انتخاب خوب در این بخش باشد.

سیستم صوتی خانگی دست دوم چی بخرم؟

متخصصین تعمیر سینمای خانگی در این بخش می توانند گزینه خوبی برای مشاوره خرید شما باشند. آنها نقاط ضعف و قوت این دستگاهها را می‌دانند و می‌توانند بهترین گزینه‌ها را برای خرید نسبت به نیاز به شما معرفی کنند. در ادامه چند مدل از بهترین گزینه‌های خرید سیستم صوتی خانگی دست دوم را خدمت شما معرفی می‌کنیم.

ضبط خانگی سونی fl و flx

FLX ورژن ارتقا یافته FL است اما قطعات اصلی داخلی آنها یکی است. دارای مکانیزم 5 دیسک است و میزان استهلاک آن بالا است. برای فضای حدود 80 تا 100 متر مناسب است. از دیگر نکات مثبت آن دارا بودن ورودی و خروجی اپتیکال و AV است. ریموت کنترل ان خاص و تنها در این مدل استفاده شده و بسیار کمیاب است.

FLو FLX با وجود همه محاسن و معایبی که دارد همیشه یکی از تقاضترین مدل‌ها بعنوان سیستم صوتی خانگی دست دوم بوده است.

ضبط خانگی سونی سری GN و GNZ

نمونه کلاسیک یک ضبط خانگی است. دارای سه دیسک و دو کاست.

سیستم صوتی خانگی سونی مدل LBT-ZUX10

ZUX10 قویترین سیستم صوتی خانگی سونی از نظر توان خروجی است. در عین حال کیفیت بسیار بالایی هم دارد. به دلیل شکل ظاهری خاص نیازمند فضای نگهداری ویژه است و فضایی تا حدود 200 متر را پوشش می‌دهد.

سینمای خانگی سامسونگ TXQ120

شکل طراحی خاصی دارد و به صورت ایستاده قرار می‌گیرد. به دلیل توان بالای خروجی، آمپلی فایر و بخش پاور بهمراه ساب دستگاه در یک باکس جداگانه طراحی شده است. مکانیزم دیسک به صورت مکشی است.

سینمای خانگی سامسونگ TQ85

سینمای خانگی سامسونگ با کیفیت و توان خروجی مناسب. 5 دیسک اما دارای چند ایراد متداول در بخش های مختلف.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط