تعمیر تلویزیون پلاسما سونی

آنچه در این نوشته خواهید خواند

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

sony_plasma_1

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]سونی هر اندازه در تولید تلویزیونهای LED و LCD فعال و پیشرو است و محصولات متنوعی دارد در تولید تلویزیونهای پلاسما کم تعداد ظاهر شده واما در تولید همان تعداد هم کیفیت برتر سونی را حفظ کرده است.

تلویزیون پلاسمای سونی به طور رسمی و توسط وارد کننده رسمی وارد بازار نشد و به تعداد محدود و به صورت مسافری وارد و مورد استفاده قرار گرفته است.

سونی در تلویزیونهای پلاسمای خود نیز از Self Diagnostic خود استفاده کرده و در طراحی مدارات تغذیه بیشتر تابع تلویزیونهای CRT خود بوده است که در نوع خود بسیار کامل و دقیق طراحی شده بودند. بیشتر تلویزیونهای پلاسمای سونی  دارای بخش تیونر و ورودی های صدا و تصویر در یک باکس جداگانه است و این باکس از طریق دو کابل یکی برای انتقال سیگنالهای ویدئویی و دیگری برای انتقال فرمانهای اعمال شده به دستگاه مانند روشن و خاموش و تغییر ورودی ها به تلویزیون وصل می شود.این بخش مجزا همچنین دارای مدار تغذیه جداگانه بوده و در واقع مین برد دستگاه بعلاوه یک مدار تغذیه را شامل می شود.

به دلیل شرایط خاص تلویزیونهای پلاسمای سونی ترجیح می دهیم بجای ارائه اطلاعات کلی و بی استفاده به صورت موردی و تخصصی و با مشاوره با متخصصین تعمیرات با شما همراه باشیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]