• صفحه نخست
  • وبلاگ
  • تعمیر تلویزیون انلاین | تعمیرات تخصصی انواع تلویزیون و سینمای خانگی

تعمیر تلویزیون انلاین | تعمیرات تخصصی انواع تلویزیون و سینمای خانگی

تعمیر تلویزیون انلاین

آنچه در این نوشته خواهید خواند

تعمیر تلویزیون انلاین و تعمیرات تخصصی انواع سینمای خانگی و دی وی دی پلیر یکی از خدمات مجموعه رایان است. در ادامه شما را با مجموعه تخصصی رایان و خدمات این مجموعه آشنا می‌کنیم.

مجموعه سرویس و خدمات پس از فروش انواع تلویزیون LED ، LCD ، Plasma و انواع سینمای خانگی و DVD Player در برندهای LG – SAMSUNG – SONY و PANASONIC فعالیت مجموعه رایان را شامل می‌شود.

تعمیر تلویزیون انلاین | تعمیرات تخصصی انواع تلویزیون و سینمای خانگی

با توجه به تاثیر تکنولوژی های جدید در ارائه خدمات مختلف، واحد تعمیر تلویزیون مجموعه رایان هم سعی کرده از این اثر در جهت مثبت آن استفاده کند. اولین قدم در پروسه تعمیر یک دستگاه بررسی و عیب یابی دقیق آن دستگاه است که باید بر اساس ارائه اطلاعات دقیق از سوی مصرف کننده و بررسی این اطلاعات بوسیله تکنسین تعمیرات مربوطه انجام شود. مراجعین مجموعه رایان می‌توانند با استفاده از شبکه‌ اجتماعی واتس اپ اطلاعات مربوط به مدل و خرابی دستگاه را متخصصین رایان به اشتراک گذاشته و اطلاعات کاملی شامل عیب یابی ، مراحل مورد نیاز برای تعمیر ، قطعات یدکی و همچنین هزینه تقریبی تعمیرات را دریافت کند. در قدم بعدی و با ثبت اطلاعات مربوط در کوتاهترین زمان ممکن متخصصین رایان با شما تماس گرفته و با حاضر شدن در محل شما اقدام به تعمیر دستگاه می کنند.

تعمیر فلت پنل تلویزیون

تعمیرات تخصصی انواع سیستم های صوتی ( تعمیر سینمای خانگی و DVD Player )

در کنار خدمات تعمیر تلویزیون انلاین ، مجموعه رایان خدمات گسترده‌ای را هم در بخش تعمیرات تخصصی انواع سیستم‌های صوتی، تعمیر سینما خانگی و تعمیر دی وی دی پلیر تدارک دیده است.

تعمیرات تخصصی انواع سینمای خانگی و در وی دی پلیر در برندهای ال جی ف سامسونگ ، سونی و پاناسونیک

  • تعمیر و تعویض انواع اپتیکال بلاک ( لنز ) مدل‌های مختلف دی وی دی پلیر و سینمای خانگی
  • رفع ایراد پروتکت (پروتکشن) در انواع مدل های سینمای خانگی سونی ، سامسونگ ، ال جی
  • رفع ایراد please wait در انواع سینمای خانگی سونی
  • رفع ایراد please wait در انواع سینمای خانگی ال جی
  • تعمیر و رفع ایراد نخواندن و اجرا نشدن دیسک در انواع سینمای خانگی و دی وی دی
  • رفع ایراد باز و بسته شدن درب سی دی
  • رفع ایرادهای مختلف بخش مکانیزم مانند باز نشدن درب دی وی دی پلیر

تعویض لنز دی وی دی

 

خدمات نصب بلوتوث و USB روی انواع ضبط خانگی ، سینما خانگی و …

یکی از خدمات مجموعه رایان که با توجه به میزان اثر مثبت آن روی بهبود استفاده دستگاههای مختلف صوتی در مجموعه رایان اهمیت زیادی دارد‌ نصب بلوتوث و یو اس بی روی سیستم‌های مختلف صوتی است.

یکی از مشکلات دستگاههای مختلف صوتی و تصویری استفاده از تکنولوژی‌های جدید و از کار افتادن و غیر قابل استفاده شدن دستگاههای است که فاقد این تکنولوژی‌ها هستند مثل اتفاقی که برای نوار کاست در مقابل CD افتاد و یا تغییر تکنولوژی از CD به USB.

با توجه به سهولت استفاده از حافظه فلش در مقابل دیسک و یا حتی بلوتوث که یک قدم رو به جلو است و به طور کل سخت افزار را حذف می‌کند اغلب مصرف کنندگان ترجیح مکی‌دهند از آنها به جای سایر ابزارها استفاده کنند. اما مشکل اینجاست که بسیاری از دستگاههای صوتی قدیمی که کیفیت بالای صوتی هم دارند دارای این ورودی‌ها نیستند.

شما می توانید با استفاده از خدمات مجموعه رایان روی انواع سیستم‌های صوتی خود این امکانات جدید را نصب کنید.

تعمیر برد تلویزیون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط